سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

یکی از کارگردانان فراری مقیم غرب که مدتی است به ساخت فیلم های غیراخلاقی و مستهجن رو آورده است، جایزه خود از یک جشنواره را به مهدی کروبی تقدیم کرد!
محسن مخملباف در حالی در جشنواره فیلم حقوق بشر نورنبرگ در آلمان، به خاطر آنچه فعالیت های حقوق بشری نامیده می شود جایزه گرفته است که وی در ماه های اخیر تلاش های بسیاری را برای کودتا علیه رای ملت انجام داده است.
مخملباف پس از دریافت این جایزه از جشنواره نورنبرگ از مهدی کروبی و اقداماتش در جهت تخریب آبروی کشورمان تقدیر کرد و جایزه اش را به وی تقدیم نمود. او همچنین کروبی را شایسته دریافت جایزه صلح نوبل دانست!
گفتنی است، محسن مخملباف سال هاست رو به ساخت فیلم هایی بی مایه و مستهجن آورده، به طوری که حتی با استقبال سرد جشنواره های غربی نیز روبه رو شده است. به همین دلیل سعی دارد تا با پادویی برای محافل سیاسی و سلطه گر غربی دل آن ها را به دست آورد. دریافت جایزه حقوق بشر از نورنبرگ نیز در همین راستا به حساب می آید.


نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:58 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: کروبی هدیه مستهجن

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دادگاهی مردمی در نوار غزه به جرم خیانت بزرگ به ملت فلسطین به حبس ابد و انفصال از مسئولیت‌های خود محکوم شد.

ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:57 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

روند بکار گیری و استخدام تشکل های دانشجویی به نفع جریان حاکم بر دانشگاه آزاد که پس از جدی شدن انتقادات دولت نهم و مجلس هفتم به اداره آن از سوی مدیریت این دانشگاه مصرانه دنبال می شود، با برگزاری جلسات انتقادی عباس سلیمی نمین وارد فاز جدیدی شده است به نحوی که این دانشگاه برای روسای تشکل های دانشجویی برهم زننده این جلسات تسهیلات ویژه ای همچون سهمیه پذیرش در مقاطع بالاتر و همچنین تخفیف بخشی از شهریه و اشتغال در دانشگاه را در نظر گرفته است.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:53 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

رئیس قوه قضائیه در مراسم سالروز تاسیس سازمان بازرسی با اشاره به جایگاه مهم نظارتی این سازمان، نسبت به سو استفاده سیاسی از جایگاه سازمان بازرسی کل کشور هشدار داد.

ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:48 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: براساس اسلام و اعتقادات شیعه، محور وحدت، ولایت فقیه است.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:47 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص دانشجویانی که در حوادث بعد از انتخابات به این دانشگاه خسارات میلیاردی وارد کردند، گفت: هیچ دانشجویی از این دانشگاه اخراج نشده است و حتی احکامی که برای 50 نفر از دانشجویان این دانشگاه صادر شده بود، به دلیل رافت اسلامی معلق شد.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:43 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:41 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای کروبی بر عهده دادگاه ویژه روحانیت است و باید آن ها اقدام کنند و مطمئن باشید اقدام می شود. اصولاً دستگاه قضایی در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد کرد و به موقع با کسانی که در این آشوب ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:40 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

از حلقه­ هایمان به­ در افتاد رازها
با قیل وقال بی­ ثمر عشقبازها


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:39 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

در آستانه برگزاری انتخابات دهم، آقای میرحسین موسوی با انتخاب رنگ سبز، انتخابات دهم را به رنگ مقدس سبز گره زد و از این رنگ سوء استفاده کرد. برخی که در ابتدا تصور می‌کردند وی به‌دلیل سیادت خود و خاتمی این رنگ را برگزیده است تا حدودی به آن‌ها توجه کردند؛ ولی طولی نکشید که رنگ سبز به نشان جمعی برای مقابله با اسلا‌م و انقلا‌ب و نظام تبدیل گردید.

ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 14ساعت ساعت 8:47 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin