سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

بشیر خالقی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از چند پروژه عمرانی شهر گیوی افزود: با به بهره‌برداری رسیدن سد کوثر علاوه بر تامین آب شرب شهرهای کوثر و خلخال صدها هکتار از اراضی و باغات این دو شهرستان به زیر کشت آبی خواهد رفت.

وی علت طولانی شدن اجرای سد گیوی را اختصاص قطره‌چکانی اعتبار برای اجرای این سد اعلام کرد و اظهار داشت: سد گیوی با وجود حجم و گستردگی بسیار باید زودتر از این تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید اما نبود اختصاص اعتبار مناسب سبب شده است که مردم بعد از سال‌های طولانی چشم انتظار تکمیل این پروژه شوند.

خالقی سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: در سفر سوم هیئت دولت به استان سعی خواهیم کرد ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل این سد را بگیریم تا بتوانیم تا نیمه اول سال آینده احداث این سد را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی یکی از مشکلات اساسی احداث سد در کشور را ناقص بودن اجرای آن به ویژه نبود اجرای کانال و پایاب سد اعلام کرد و گفت: این تفکیک خسارات عمده‌ای به خود سد و بهره‌برداران آن می‌رساند.

نماینده مردم خلخال و کوثر محرومیت و عقب‌ماندگی کوثر را یک محرومیت مزمن دانست و اضافه کرد: در صورت اجرای کامل پروژه‌های راهسازی در این شهرستان کوثر از بن‌بست فعلی خارج خواهد شد.

وی با تاکید بر احداث جاده ارتباطی فیروزآباد ـ خلخال ادامه داد: امسال 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه که یکی از زیباترین مسیرهای گردشگری و توریستی است اختصاص یافته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در ادامه با تاکید بر احداث جاده گیوی ـ پروچ و خلخال ـ فیروزآباد خاطر نشان کرد: عبور جاده ارتباطی اردبیل به تهران و نیز خط راه‌آهن از این منطقه سبب خواهد شد محرومیت و نبود توسعه یافته این شهرستان برطرف شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به توسعه مرکز درمان‌بستر گیوی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده قرار است تجهیزات این مرکز توسعه یافته و با به 33 تختخوابی رسیدن این مرکز شاهد تبدیل مرکز درمان‌بستر کوثر به یک بیمارستان مجهز باشیم.



نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 8:41 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد اردبیل خلخال

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin