سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

در آستانه برگزاری انتخابات دهم، آقای میرحسین موسوی با انتخاب رنگ سبز، انتخابات دهم را به رنگ مقدس سبز گره زد و از این رنگ سوء استفاده کرد. برخی که در ابتدا تصور می‌کردند وی به‌دلیل سیادت خود و خاتمی این رنگ را برگزیده است تا حدودی به آن‌ها توجه کردند؛ ولی طولی نکشید که رنگ سبز به نشان جمعی برای مقابله با اسلا‌م و انقلا‌ب و نظام تبدیل گردید.

سبزپوشان با حضور فائزه هاشمی، خانم زهرا رهنورد و آقای خاتمی در استادیوم ده‌هزار نفری آزادی تجمع کردند. در این تجمع زنان و دختران بدحجاب و بی‌حجاب، پرچم‌های سبز لا‌اله الا‌ ا... و یا محمد رسول‌ا...(ص) در دست گرفته و با دستان عریان آن را در میان جمعیت می‌چرخاندند! از این پس رنگ سبز به نماد جنبش سبزی تبدیل شد که اعضای آن خواستار تحقق آرمان‌هایی بودند که در 8 سال اصلا‌حات ناکام مانده بود، حذف حجاب و ارزش‌های والا‌ی اسلا‌می، حذف ولا‌یت فقیه از قانون اساسی، رهاکردن مسأله فلسطین، غزه و لبنان با شعارهای واهی که ابتدا باید مشکلا‌ت داخلی را حل کرد و سپس به مسائل خارجی پرداخت، تسلیم در موضوع هسته‌ای به بهانه این‌که هزینه آن سنگین است و... و عجیب این‌که آقای موسوی همه این امور را به نام احیای اندیشه و فکر امام(ره) دنبال می‌کرد!
انتخابات برگزار شد و جنبش به‌اصطلا‌ح سبز از ملت ایران شکست خورد، ولی این جنبش با راه‌اندازی راهپیمایی‌ها و اغتشاشات خیابانی به مقابله با نظام پرداخت و با بیانیه‌های تند و خشن موسوی و کروبی و احزاب پشتیبان آن‌ها که گویا در کادر رهبری سازمان منافقین تنظیم شده بود، در جهت تخریب نظام اسلا‌می کوشید. با دستگیری سران اغتشاشات، آتش فتنه فروکش کرد و با اعترافات آن‌ها حقایق بسیاری از پشت پرده این جریان آشکار شد. کیان تاج‌بخش و تحلیل‌گر سیاسی سفارت انگلیس از ارتباطات جنبش سبز با خارج به‌ویژه اسرائیل، امریکا و انگلیس پرده برداری کردند. تحرکات آن‌ها در راهپیمایی روز قدس بر علیه غزه، لبنان و فلسطین و هدف‌گرفتن چین و روسیه به‌جای اسرائیل و امریکا مهر تأییدی بر وابستگی جنبش سبز به بیگانگان بود. از همه آشکارتر زمانی بود که رئیس جمهور ایران آقای دکتر احمدی‌نژاد به سازمان ملل سفر کرد و قرار شد اپوزیسیون خارج‌نشین در مقابل سازمان ملل بر ضد ایشان و جمهوری اسلا‌می به تظاهرات بپردازد. بیش از ده شبانه‌روز تلویزیون‌ها و رسانه‌های ضدانقلا‌ب از سازمان منافقین گرفته تا سلطنت‌طلب‌ها به اضافه رسانه‌های پربیننده سی‌ان‌ان و بی‌بی‌سی، ایرانیان مقیم خارج را به اجتماع اعتراض‌‌آمیز در مقابل سازمان ملل فراخواندند. ولی استقبال ایرانیان مقیم امریکا نیز به‌اندازه‌ای کم بود که بی‌بی‌سی از این حضور اندک احساس شرم کرد. نکته مهمی که در این اجتماع بسیار قابل تأمل است حضور تعداد اندک سبزپوش که عمده آن‌ها را زنان نیمه‌عریان تشکیل می‌دادند و تصاویر آقایان میرحسین موسوی، کروبی در کنار منتظری، مسعود رجوی و رضا پهلوی را در دست داشتند! این اجتماع با این ویژگی‌ها حاکی از پیوند جریان «راه امید سبز» موسوی به جریان ملی مذهبی و سلطنت‌طلب و معارضان قدیمی و با سابقه با نظام است. جریانی که طی 30 سال گذشته همواره حمایت آشکار و صریح سازمان سیا و هیأت حاکمه امریکا قرار گرفته است خوشبختانه امروز با این‌گونه تحرکات سردمداران جنبش سبز نقاب سبز از چهره آن‌ها کنار رفت و حقیقت سیاه آن‌ها بر همگان آشکار شد. اکنون کم‌تر کسی است که از پیوستن جنبش سبز به سازمان سیا بی‌اطلا‌ع باشد. درست به همین دلیل است که حتی ایرانیان مقیم خارج هم به دعوت آن‌ها پاسخ منفی دادند. دعوت آن‌ها پاسخ منفی دادند.
قاسم روانبخش



نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 14ساعت ساعت 8:47 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: میرحسین روانبخش سبزپوش

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin