سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

علیرغم گذشت ? هفته از مناظره تاریخی احمدی نژاد و موسوی، دیدن مجدد فیلم آن مناظره واقعا خاطره انگیز است. از نوع حرف زدن ? طرف که یکی کوه اعتماد به نفس است و دیگری صدای لرزانش پاسخ هایش را قابل پیش بینی می سازد تا نوع استدلال و منطق دو طرف و یا از روی کاغذ خواندن های تصنعی موسوی و ...


ادامه مطلب

نوشته شده در دوشنبه 88 تیر 8ساعت ساعت 6:7 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است که برخی سیاست‌ورزان غربگرا از آن تعبیر به «تسویه» کرده‌اند. اقتضای کنشگری سیاسی بویژه در بسترهای انقلابی، کاربرد فراوان واژگان و ادبیات عاریه‌ای توسط این جماعت است. در این راستا ست که در مراحل مختلف انقلاب شاهد استفاده


ادامه مطلب

نوشته شده در جمعه 88 تیر 5ساعت ساعت 9:34 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

"سوم تیر" چند سالی است که وارد عرصه ادبیات سیاسی کشور شده و مانند دیگر ایام سال، صرفاً یادآور یکی از روزهای 4 فصل، در تقویم نیست. اما کندوکاوی جهت چرایی این اتفاق، اذهان ملت را به 4 سال قبل ارجاع خواهد داد؛ به فضای دوقطبی که 2 گفتمان از 2 جنس کاملاً متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند و طی آن در نهایت اسلام ناب بر اسلام امریکایی غلبه کرد.


ادامه مطلب

نوشته شده در جمعه 88 تیر 5ساعت ساعت 9:30 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: من در مسائل اخیر مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، مُصّر به اجرای قانون بوده و خواهم بود و نظام اسلامی و مردم نیز به هیچ قیمتی زیر بار زور نخواهند رفت.


ادامه مطلب

نوشته شده در پنج شنبه 88 تیر 4ساعت ساعت 10:51 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

تقلب در انتخابات ریاست جمهوری از دو حالت کلی نمی تواند خارج باشد : تقلب در اخذ و شمارش رأی در صندوق های اخذ رأی و یا تقلب و جابجایی در مرحله تجمیع و اعلام آرا در فرمانداری ها و ستاد انتخابات کشور.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:13 صبح توسط منتظر| نظر

"دیکتاتوری اقلیت"؛ این شاید زیبنده‌ترین عنوان برای قانون‌شکنانی بود که از صبح شنبه 23 خرداد برای تحمیل اراده خود به کل تهران، مجهز به سلاح‌های سرد و گرم شده و خیابان ولی‌عصر(عج) تهران را به آشوب کشیدند.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:11 صبح توسط منتظر| نظر

وی که معتقد بود "یا موسوی رییس جمهور می شود یا همه بریزند توی خیابون" در تشریح دیدگاه خود افزود: "دو حالت دارد: یا تقلب یکبار دیگر رای بیاورد من نمی شود و یا تقلب می شود. اگر تقلب نشود، فبها. اما اگر تقلب شود، باز دو حالت دارد و در هر دو حالت باید مردم به خیابان‌ها بریزند". مادر بچه ها ضمن هشدار به احمدی نژاد و مردم خوارجش گفت: "اگر احمدی نژاد آن دنیا از سر تقصیرات پل صراط نمی گذرم."


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:9 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

عسی ان تکروه شی و هو خیر لکم . چه بسا از چیزی کراهت داشته باشید و برایتان خیر باشد .....

چه بسا روزگاری مصدق ، نفتی را ملی کند و عوایدش در جیب دولت شاهنشاهی برود ، دولت شاهنشاهی با عواید نفت  دانشگاه بسازد و دانشگاه بشود مملو از دانشجو و دانشجویان بشوند رهبران مبارزه با طاغوت.....


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:7 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‏ای به دبیر شورای نگهبان، انتخابات 22 خرداد را حماسه‏ای بی نظیر خواند و انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده پیرامون نحوه شمارش آراء اعلام کرد.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:6 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

استعفای ابوالفضل فاتح از ستاد میرحسین

ابوالفضل فاتح در پایان سفر انتخاباتی خود به تهران روز گذشته در سایت قلم حضور یافت و ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران و دست اندرکاران این سایت در پوشش اخبار انتخابات دهم ریاست جمهوری، با آنها خداحافظی کرد.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:3 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin