سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

وی که معتقد بود "یا موسوی رییس جمهور می شود یا همه بریزند توی خیابون" در تشریح دیدگاه خود افزود: "دو حالت دارد: یا تقلب یکبار دیگر رای بیاورد من نمی شود و یا تقلب می شود. اگر تقلب نشود، فبها. اما اگر تقلب شود، باز دو حالت دارد و در هر دو حالت باید مردم به خیابان‌ها بریزند". مادر بچه ها ضمن هشدار به احمدی نژاد و مردم خوارجش گفت: "اگر احمدی نژاد آن دنیا از سر تقصیرات پل صراط نمی گذرم."

اگر احمدی نژاد رای بیاورد من آن دنیا از سر تقصیرات پل صراط نمی گذرم!

وی که معتقد بود "یا موسوی رییس جمهور می شود یا همه بریزند توی خیابون" در تشریح دیدگاه خود افزود: "دو حالت دارد: یا تقلب یکبار دیگر رای بیاورد من نمی شود و یا تقلب می شود. اگر تقلب نشود، فبها. اما اگر تقلب شود، باز دو حالت دارد و در هر دو حالت باید مردم به خیابان‌ها بریزند". مادر بچه ها ضمن هشدار به احمدی نژاد و مردم خوارجش گفت: "اگر احمدی نژاد آن دنیا از سر تقصیرات پل صراط نمی گذرم."

 

سرویس دانشگاه برنا/

یادداشت: وی افزود: اخبار واصله به تایید شخص وِروِرِ جادو و سایر کاهنان و پیشگویان معابد رسیده و با اخبار ساختگی ستادهای احمدی نژاد که بر اساس رمالی ها و کف بینی های سطحی تهیه می شود سیصد و شصت درجه متفاوت است!
 
 مادر بچه ها:
نبینم دوباره احمدی نژاد رای بیاورد

سایت تحلیلی-تخیلی "خانواده" گزارش داد مادر بچه ها خطر تقلب در انتخابات را گوشزد کرد.

وی که معتقد بود "یا موسوی رییس جمهور می شود یا همه بریزند توی خیابون" در تشریح دیدگاه خود افزود: "دو حالت دارد: یا تقلب نمی شود و یا تقلب می شود. اگر تقلب نشود، فبها. اما اگر تقلب شود، باز دو حالت دارد و در هر دو حالت باید مردم به خیابان‌ها بریزند".
 
مادر بچه ها ضمن هشدار به احمدی نژاد و مردم خوارجش گفت: "اگر احمدی نژاد یکبار دیگر رای بیاورد من آن دنیا از سر تقصیرات پل صراط نمی گذرم."


م. ت. اصلاحزاده در کلانتری محل:
دستگیر شدن من یک دروغ آشکار است


م. ت. اصلاحزاده که در حال تدارک دیدن برای آشوب‌های خیابانی در یک خانه تیمی غافلگیر و دستگیر شده بود، با تکذیب دستگیری خود، مراتب انزجار خود از دولت مردم فریب را اعلام داشت.

وی همچنین با اشاره به بلندگوهای دستی کشف شده از این مرکز گفت: اقلام کشف شده نیز دروغ محض بوده و در صورت اثبات، هیچ ارتباطی با اغتشاشات پیش بینی شده ندارند، بلکه قرار بوده است عادلانه میان کسانی که در بیست سال گذشته تریبون نداشته اند پخش شود تا به آزادی بیان لازمه دست یابند.


رییس شاخه مبارزه با رمالی و کف بینی:
میرحسین، سی ملیون روی شاخش است


به گزارش قلم نیوز، دکتر مؤمن فرشادی از کارشناسان روشن بین ستاد میرحسین موسوی و رییس شاخه مبارزه با رمالی و کف بینی این ستاد، گفت: با وجود کوتاهی ها و کارشکنی های صندوق های رای، میرحسین در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رای است.

وی افزود: اخبار واصله به تایید شخص وِروِرِ جادو و سایر کاهنان و پیشگویان معابد رسیده و با اخبار ساختگی ستادهای احمدی نژاد که بر اساس رمالی ها و کف بینی های سطحی تهیه می شود سیصد و شصت درجه متفاوت است. فرشادی به تمام مردم ایران اطمینان داد کمیته صیانت از آراء به شدت مراقب است کسی جز میرحسین موسوی از صندوق ها بیرون نیاید.


قلم:
میرحسین موسوی برنده است، شصدرصد


سردبیر قلم نیوز با استناد به آمارهای تحریف نشده احتمال داد، بلکه حدس قوی زد، بلکه با قاطعیت اعلام داشت میرحسین موسوی با کسب شصت درصد آراء برنده انتخابات است.

سردبیر این پایگاه معتبر اینترنتی با اشاره به پیشگویی دکتر مؤمن فرشادی مبنی بر رای سی ملیونی مردم به موسوی، اعلام کرد "برفرض که از این سی ملیون 5 ملیونش به موسی رای ندهند. نه؟ فوقش 8 ملیون رای نمی دهند که می کند به عبارت دست کم 22 ملیون نفر." وی افزود: "به خجستگی و مبارکی این تعداد مساوی رای جناب آقای خاتمی هم هست و دقیقاً شصت درصد از آرای به صندوق ریخته شده راشامل می شود".

نامبرده با دروغگو خواندن کسانی که می گویند چنین آماری غلط است تصریح کرد این افراد چیزی از آزادی بیان نمی فهمند و باید پایشان را قلم کرد. سردبیر قلم در پایان با قاطعیت اعلام داشت، بلکه حدس قوی زد، بلکه احتمال داد در صورت رای نیاوردن موسوی، مردم به خیابان ها ریخته و آشوب های به پا خواهند کرد.

قلم نیوز ارتباط این آشوب های تصادفی با نامه پدر بچه ها و تهدیدات مادر بچه ها را جداً تکذیب کرد.


منبع: با الهام از سایت های کلمه و قلم نیوز!!


نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:9 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: هاشمی انتخابات طنز سیاسی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin