سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

استعفای ابوالفضل فاتح از ستاد میرحسین

ابوالفضل فاتح در پایان سفر انتخاباتی خود به تهران روز گذشته در سایت قلم حضور یافت و ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران و دست اندرکاران این سایت در پوشش اخبار انتخابات دهم ریاست جمهوری، با آنها خداحافظی کرد.

فاتح، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، رسانه و تبلیغات ستاد میرحسین موسوی است که در سال ‏84‏، بورسیه تحصیلی خود را جهت اعزام به انگلستان دریافت کرده است و برای حضور در ستاد موسوی به ایران سفر کرد. فاتح به عنوان یکی از اعضای مشاورین حلقه اول موسوی در ستاد وی فعالیت می‌کرد که پس از پایان یافتن آشوب‌های خیابانی چند روز اخیر در تهران، قصد عزیمت به انگلستان را دارد. لازم به ذکر است تمامی رسانه‌های حامی موسوی زیر نظر مستقیم ابوالفضل فاتح اداره می‌شد. گفته می‌شود وی از حوادث پیش‌آمده توسط میرحسین موسوی ناراضی است و با گلایه و پس‌از استعفا از ستاد موسوی، ایران را ترک می‌کند.

جاسوسان آمریکا در ایران فعالند
رئیس کمیته ‌اطلاعات کنگره آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان به فعالیت جاسوسان آمریکایی در ایران اذعان کرد. دیان فین استاین با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر در تهران گفت: جاسوسان آمریکایی در ایران در تحریک مردم برای راهپیمایی و اعتراضات خیابانی پس از انتخابات نقشی نداشته‌اند. به رغم مداخله‌های باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ایران، وی افزود: ایرانی‌ها خودشان باید تعیین کنند که چه کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده و بعید است واشنگتن در این باره مداخله کند.

استقبال بی بی سی، ‌سی?ان‌ان
و صدای آمریکا از اظهارات لاریجانی!
پس از اظهارات غیرمسؤولانه علی لاریجانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، شبکه‌های خبری بی‌بی‌سی (وابسته به دولت انگلیس)، سی ان ان (وابسته به پنتاگون) و صدای آمریکا( وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا) با استناد به اظهارات وی ادعای بروز تقلبات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ایران را بار دیگر به محور برنامه‌های خبری خود تبدیل کردند. لاریجانی در این گفت‌وگو در راستای پروژه تضعیف رئیس‌جمهور منتخب، شورای نگهبان را متهم به جانبداری از یک کاندیدا کرد، به رغم گزارش‌های نهادهای امنیتی منکر حضور دنباله‌های منافقین در آشوب‌های خیابانی شد، تشابه آشوب‌های عصر شنبه 30خرداد 88 با آشوب‌های منافقین در 30 خرداد 60 در حمایت از بنی‌صدر را بشدت تقبیح کرد و از همه تاسف برانگیزتر نتیجه انتخابات را برای توده مردم غیر‌مترقبه خواند.



نوشته شده در چهارشنبه 88 تیر 3ساعت ساعت 10:3 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: سایه فاتح لاریجانی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin