سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

علیرغم گذشت ? هفته از مناظره تاریخی احمدی نژاد و موسوی، دیدن مجدد فیلم آن مناظره واقعا خاطره انگیز است. از نوع حرف زدن ? طرف که یکی کوه اعتماد به نفس است و دیگری صدای لرزانش پاسخ هایش را قابل پیش بینی می سازد تا نوع استدلال و منطق دو طرف و یا از روی کاغذ خواندن های تصنعی موسوی و ...

از سوی دیگر هم بنده خدا موسوی در عرض ?? دقیقه ?? بار از کلمه چیز استفاده می کند که در نوع خودش یک رکورد است! (+)

چیزه!

قسمتی از این مناظره را داشتم مجددا نگاه می کردم. موسوی از علل آمدنش به عرصه می گوید. از اینکه کشور را در مرز نابودی می بیند و بعد از ?? سال احساس خطر و نگرانی کرده. اما دکتر در ادامه با آرامش فقط چند سوال از او می پرسد:

 

در زمان آقای هاشمی تورم شد ??.??  و  ?? میلیارد دلار استقراض خارجی کردیم و بحران های اجتماعی بسیاری از شهرهای بزرگ را در برگرفت و عده زیادی کشته شدند شما احساس نگرانی نکردید؟

... وقتی در ?? تیر جریان برانداز شروع کرد و می خواست تهران را بگیرد و حرکت کند به سمت مرکز حکومت و علنا اطلاعیه دادند و از خارج از کشور هم حمایت شدند و به قول خودشان می خواستند انقلاب مخملی راه بیندازند شما نگران نشدید؟

وقتی که در مجلس ششم تحصن کردند و از همانجا با کنگره آمریکا تماس گرفتند که به ما کمک کنید شما نگران نشدید؟

و البته موسوی هم در ادامه با صدای لرزان خود نه تنها پاسخی نمی دهد که با خواندن ادامه کاغذهای خود ماموریتش را انجام می دهد.

اما امروز که دیگر انتخابات به اتمام رسیده و حاشیه های پس از انتخابات را نیز همه دیده اند نکته جالب توجه در سوالاتی است که دکتر از موسوی می پرسد و البته بی پاسخ می ماند.

دکتر هم همچون ما طی آن بازه زمانی از موسوی انتظار داشته که باید در زمان کشته شدن مردم وی ناراحت می شده است. انتظار داشته موسوی از براندازی نرم جمهوری اسلامی در ?? تیر ?? باید نگران می شده و در نهایت هم از وی می خواهد تا در قبال سکوت خود و عدم عکس العملش در زمانی که عده ای به بیگانه متوسل شدند و با ارتباط گیری از آنها میخواستند کار خود را پیش ببرند توضیح دهد اما زهی خیال باطل!

واقعا دکتر از این بشر چه انتظارات گزافی داشته! نه تنها دکتر! که ما هم همین طور! که عامه مردم ایران هم همینطور! موسوی این روزها نه تنها مسبب قتل ده ها بیگناه در کشور شده که پله به پله مراحل انقلاب مخملی در ایران را نیز آزمود و صد البته که در این میان نه تنها از ارتباط گیری با آمریکا نگران و ناراحت نیست بلکه بی بی سی و سی ان ان و ... به خوبی جای کلمه و قلم نیوز را برای او گرفته اند.

نظام در حال پوست اندازی است ...

امیرحسین ثابتی



نوشته شده در دوشنبه 88 تیر 8ساعت ساعت 6:7 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد موسوی انتظار

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin