سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

 بازخوانی بحث تخلف در فروش شرکت رشت الکتریک به چهار خانم از وابستگان مسئولان دولتی در دولت گذشته که در مناظره 13 خرداد احمدی نژاد و موسوی مطرح شد، خالی از لطف نیست


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:10 صبح توسط منتظر| نظر

نماینده مردم تهران با یادآوری حوادث تلخ دوران اصلاحات تاکید کرد: در انتخابات 22 خرداد به کسی رای دهیم که حافظ روح انقلاب و ضامن عزت و پیشرفت کشور است. مردم در 22 خرداد اجازه تکرار حوادث تلخ دوران اصلاحات را نخواهند داد.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:8 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

 در پی اظهارات میر حسین موسوی در مناظره تلویزیونی با احمدی نژاد که موضع اقتدار رئیس جمهور در برخورد با تفنگداران متجاوز انگلیسی به آب های ایران را زیر سئوال برد، سند عذرخواهی دولت انگلیس و سپردن تعهد به ایران برای تکرار چنین وقایعی بعنوان سندی افتخار آمیز منتشر شد.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:7 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

دبیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور پس از 30 سال از تصویب قانون اساسی به خواسته مردم آذربایجان پاسخ مثبت داد.‌


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:5 صبح توسط منتظر| نظر

 
احمد توکلی گفت: سیاست های خارجی و بین الملل دولت نهم از نقاط قوت این دولت است.همین برخورد عزتمندانه باعث شده تا اوباما اعلام ‌کند که بدون پیش شرط حاضر به گفتگو با ایران است.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:3 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

مناظره احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی بازتاب گسترده‌ای در سطح کشور به ویژه در میان طرفداران و اعضای ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی همراه داشته است.
پس از برگزاری مناظره احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی، مردم شهرها و روستاهای کشور با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از دکتر احمدی‌نژاد به خیابانها ریخته و پیروزی قاطع احمدی‌نژاد را در مناظره جشن گرفتند.
از سوی دیگر، افشاگری‌های احمدی‌نژاد درباره بازیگردان پنهان ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و افشای جریان‌های سیاسی و اقتصادی که به گفته احمدی‌نژاد اینک در پشت نقاب حمایت از میرحسین موسوی به صحنه آمده‌اند، موجب شد تا هواداران و اعضای ستاد میرحسین دچار تردیدهای جدی شده و دست به انشعاب بزنند.
گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، مشهد، کرمان، ساری، رشت، همدان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، زاهدان، سنندج، بندرعباس، بوشهر، اراک و بسیاری دیگر از شهرها حکایت از آن دارد که بخشی از نیروهای انشعابی به ستادهای مهدی کروبی، بخشی دیگر به محسن رضایی و بخش عمده آنها به ستادهای احمدی‌نژاد پیوسته اند.
این گزارش می‌افزاید: فضای یأس‌آلودی که اینک بر ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی حاکم شده، مسئولان این ستاد را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است.
 


نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:1 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات میرحسین یاس

نتایج آمارهای استخراج شده توسط چهار مرکز معتبر نظرسنجی در پی مناظره احمدی نژاد وموسوی حکایت از رشد 12 درصدی آرای محمود احمدی‌نژاد دارد.
پس از برگزاری مناظره محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی، چهار مرکز معتبر نظرسنجی با بسیج نیروهای خود در 30 استان کشور، اقدام به سنجش تغییرات آرای کاندیداها کردند که نتایج حاصله حکایت از جهش 12 درصدی آرای احمدی‌نژاد دارد.
مناظره دو کاندیدای مطرح ریاست جمهوری که 50 میلیون نفر را به پای تلویزیون‌‌ها کشاند، تأثیر قابل ملاحظه‌ای در تغییر آرای احمدی‌نژاد و موسوی داشت به گونه‌ای که سبد رأی احمدی‌نژاد را از 51 به 63 درصد رساند.
براساس این گزارش، بیشترین افزایش آرای احمدی‌نژاد مربوط به مراکز استان‌ها به ویژه شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، تبریز، ارومیه، ساری، کرمان، زاهدان، بندرعباس، بوشهر، زنجان، همدان و سنندج بوده است.
بر اساس یافته های نظرسنجی 14 خرداد، علاوه بر تغییرات چشمگیری که در آرای احمدی نژاد به وجود آمده، در میزان مشارکت مردم هم رشد 5 درصدی را شاهد هستیم و میزان مشارکت ملی از مرز 65 درصد گذشته است.
طرفداران احمدی نژاد که پیش از این بیشترین تمرکز و فعالیت انتخاباتی خود را معطوف شهرهای متوسط، کوچک و روستاها نموده بودند با افزایش میزان آرای احمدی نژاد در تهران و مراکز استانها، از هم اکنون در تدارک برپایی جشن پیروزی در مرحله اول انتخابات هستند.
 


نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 10:0 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات مناظره جهش آرا


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 9:59 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

محمود احمدی نژاد در گفتگوی ویژه خبری 45 دقیقه با مردم گفت: تا روزی که شما ملت غیرتمند، شجاع و با اقتدار بخواهید من هستم و همه فشارها را تحمل می‌کنم اما محال است که یک سند را علیه این ملت و حقوق ملت امضا کنم.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 16ساعت ساعت 9:58 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

یکی از ستادهادی مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان دیشب توسط گروهی افراد ناشناس به آتش کشیده شد.

قائم مقام ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد جبهه عدالتخواهان در سیستان و بلوچستان با تایید این حادثه گفت: دیشب تعدادی افراد ناشناس به ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در خاش حمله ور شدند و آن را به آتش کشیدند.

" مهدی مرادزاده " در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به دنبال سخنان کوبنده محمود احمدی نژاد و میرحسین در مناظره، افرادی که از این رفتار صادقانه دکتر احمدی نژاد به خشم آمده بودند به ستاد حمله کردند و آن را آتش زدند.

مرادزاده اظهارداشت: ما هواداران دکتر احمدی نژاد ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام می کنیم که با صداقت و قوت به کار خود ادامه می دهیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری سلامت در انتخابات را به بهترین نحوه حفظ می کنیم هرچند برخی هوادران نامزدها این را نمی خواهند.

رییس ستادحمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در خاش نیز به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حدود ساعت 22 و 30 دقیقه دیشب دو نفر موتورسوار ناشناس به محل ستاد حمله کردند و آن را آتش زدند.

" قادر ایرندگانی" افزود: این ستاد بین خیابان بهشتی و امام خمینی(ره) خاش واقع در کوچه توکلی قرار دارد.
خاش در 180 کیلومتری جنوب زاهدان واقع شده است.



نوشته شده در جمعه 88 خرداد 15ساعت ساعت 3:33 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات ستاد آتش

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin