سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

فاطمه رهبر انتخاب دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دهم با اکثریت آرا پیش‌بینی کرد و گفت:‌با توجه به شورهیجایی که در شهرهای مختلف درخصوص انتخابات ایجاد شده بیش از 35 میلیون از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد که حدود 70 درصد آرا متعلق به آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "شبکه ایران" با پیش‌بینی حضور پرشور مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : پیش‌بینی من این بوده و هست که انشاءالله در همان مرحله اول با حضور بسیار پرشور مردم در انتخابات اکثریت آرا به نفع آقای احمدی‌نژاد خواهد بود و مردم ایشان را به عنوان دهمین رئیس‌جهمور انتخاب می‌کنند.

وی انتخاب دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دهم با اکثریت آرا دانست و گفت:‌با توجه به شور و هیجانی که در شهرهای مختلف درخصوص انتخابات ایجاد شده بیش از 35 میلیون از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد که حدود 70 درصد آرا یعنی بیش از 24 میلیون رای آن متعلق به آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس علت حضور مردم در انتخابات و همچنین انتخاب دوباره دکتراحمدی نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور آینده کشورمان خدمات دولت نهم دانست و بیان داشت: در 5/3 سال گذشته در مدت تصدی ریاست جمهوری در دوران ایشان آقای احمدی‌نژاد نشان دادند که در خدمت مردم، اسلام، پیرو ولایت فقیه و در تلاش برای زنده‌نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش های انقلاب هستند وایشان در میان مردم بودند و برای مردم خدمت کردند و این زحمات برای مردم کاملا شفاف و روشن هست و به همین دلیل هم مردم به پاس زحماتی که ایشان کشیده‌اند مسئولیت دوباره‌ی ریاست‌جمهوری را به ایشان خواهند داد.

فاطمه رهبر مجلس با اشاره به پخش مناظره‌ها انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری از صداوسیما اظهار داشت:‌ مناظره‌ها در مجموع کار و ابتکارعمل خوبی بود که رسانه ملی انجام داد و توانست هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهد و بهتر از این هم می‌شد عمل کرد اما به نسبت کار خوبی بود و در برخی از برنامه‌ها متاسفانه ما شاهد انتقاد برخی از نامزد‌ها در غیاب دیگر نامزده‌ها بودیم اما با ابتکار عمل خوبی که حق نامزد غایب را محفوظ دانستند و این مسئله هم به خوبی حل شد وامروز آقای احمدی‌نژاد حدود 60 دقیقه و 35 ثانیه حقشان محفوظ است که بتوانند از مواضع، برنامه‌ها و سیاست‌ها و اتهاماتی که به ایشان وارد کردند دفاع کنند.



نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 9:8 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: رای انتخابات رهبر

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه ای اعلام کرد:


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 9:6 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صدور نامه‌ای سرگشاده از سوی اکبر هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: در این شرایط نامه‌ سرگشاده ضروری به نظر نمی‌رسد، ضمن اینکه این نامه در تناقض با تلاش برای تشویق به انجام انتخاباتی سالم، با ابهت و حداکثری است.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 9:4 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر هر نوع تشدید التهاب در جامعه، مقابله و مخالفت با نظام و اهداف مقدس آن است.


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 9:3 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

سایت نزدیک به خاندان هاشمی رفسنجانی نامه‌ای منسوب به وی خطاب به رهبری را منتشر کرد که بر مبنای این نامه، هاشمی خود را معادل یکی از ارکان نظام فرض کرده و از رهبری خواسته است که برای مقابله با اهانت‌هایی که در مناظره تلویزیونی هفته قبل به وی شده است، اقدام نماید.

 سایت آینده نزدیک به


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 8:59 صبح توسط منتظر| نظر بدهید

استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه مواضع اقتصادی احمدی‌نژاد درست است، گفت: احمدی‌نژاد در سیستم نقطه به نقطه نرخ تورم را محاسبه کرده است.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 8:23 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

129 نفر از حقوقدانان، استادان حقوق و وکلای دادگستری تهران و اصفهان در بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری دکتر محمود احمدی‌نژاد اعلام کردند.

به گزارش ایرنا در این بیانیه آمده است‌: پیروی از قانون و جهتگیری عدالت محور همواره مطلوب تمام جوامع انسانی و نیز جوامع مردم‌سالار بوده است. جمهوری اسلامی ایران نیز از ابتدای تأسیس در راستای احقاق حقوق شهروندان گام برداشته است.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 8:21 عصر توسط منتظر| نظر بدهید



نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 8:16 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات استقبال

ضریب جینی

الف) نمودار ارائه شده توسط آقای موسوی در مناظره با آقای کروبی به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد با نموداری که احمدی نژاد در مناظره با آقای کروبی ارائه کرده تفاوت دارد:


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 8:11 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

پس از انتشار سند کمک مالی جاسبی به ستاد انتخاباتی کروبی و نیز مدارک مربوط به حمایت تمام قامت این دانشگاه از میرحسین موسوی، هم زمان با انکار مقامات دانشگاه آزاد در زمینه ورود این موسسه بزرگ آموزشی به رقابت های انتخاباتی، جهان به اسنادی دست یافت که نشان می دهد در انتخابات سال 84 نیز این دانشگاه پشتیبانی رسمی از ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را بر عهده داشته است.


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 4:10 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin