سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صدور نامه‌ای سرگشاده از سوی اکبر هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: در این شرایط نامه‌ سرگشاده ضروری به نظر نمی‌رسد، ضمن اینکه این نامه در تناقض با تلاش برای تشویق به انجام انتخاباتی سالم، با ابهت و حداکثری است.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس با اشاره به نامه هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: نکته اول این است که تدوین نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب، در شرایط فعلی زیبنده هاشمی باهوش و دلسوز مصالح نظام نیست.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه میراث امام راحل است و در اثر مجاهدت‌ها و دلسوزی‌های امثال هاشمی پا گرفته و امام می‌فرماید "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد " افزود: مطرح کردن اعتراضات، اشکالات و ابهامات در فضایی که دوست و دشمن می‌شنود، می‌خواند و می‌بیند، باعث رخنه دشمنان در صفوف ملت و تحریک و فتنه‌گری می‌شود و از سوی دیگر باعث دلسرد شدن نیروهای انقلاب و نظام می‌شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در این شرایط لزوم توجه به آرام کردن فضای انتخاباتی و عدم اخلال در روند انتخابات، بسیار لازم و ضروری است، اظهار داشت: پیگیری پاسخ‌ها، ادعاها و مطالبات از مجاری قانونی و شرعی امکان‌پذیر است و راه باز است و بن‌بستی وجود ندارد، لذا در این شرایط نامه‌ سرگشاده ضروری به نظر نمی‌رسد، ضمن اینکه این نامه در تناقض با تلاش برای تشویق به انجام انتخاباتی سالم، با ابهت و حداکثری است.
آیت‌الله کعبی تاکید کرد: لازم است امثال هاشمی به وحدت ملی و انسجام اسلامی و ایجاد روحیه امیدواری در میان صفوف مدافعان نظام با خویشتن‌داری و پیگیری خواسته‌ها و مطالبات در فضایی عاری از تهییج احساسات عمومی و کاملا مناسب، بپردازد.

وی افزود: در روزهای باقیمانده تا انتخابات و اوج تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدها باید متوجه پروژه دشمن برای دامن زدن به التهابات سیاسی و اجتماعی و فتنه‌گری باشیم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آقای هاشمی می‌توانست در جلسات خصوصی و با حوصله بیشتر به گفتگو با دوست، همراه و همسنگر دیروز، امروز و فردای خود بپردازد و او را در پیشبرد نظام و برگزاری انتخابات سالم و پرابهت و حداکثری یاری کرده و البته ناملایمتی‌ها را معالجه کند.

آیت‌الله کعبی با تاکید بر اینکه ما از هاشمی در برابر مشارکت، مجاهدین انقلاب، لیبرال‌ها، سکولارها و دشمنان نظام دفاع می‌کنیم، تاکید کرد: از سوی دیگر از ایشان خویشتن‌داری و همراهی بیشتر با مقام معظم رهبری را انتظار داریم.



نوشته شده در چهارشنبه 88 خرداد 20ساعت ساعت 9:4 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: هاشمی انتخابات نامه آیت الله کعبی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin