سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

یک سایت اینترنتی نوشت: موسوی در جلسه ساعت 10 صبح با حضور افراطیون مشارکت و سازمان مجاهدین نظیر بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده و محسن امین‌زاده قصد دارد با پیاده سازی تصمیمات این طیف افراطی وارد بازی خطرناکی شود.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:49 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

شبکه ایران: کرباسچی رییس ستاد کروبی دیروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر، در اقدامی تعجب‌برانگیز رای خود را در سبد موسوی قرار داد و جالب‌تر اینکه تعمداً رای خود را به دانشجویان نشان داد و از آن‌ها نیز خواست که به دلیل رای نیاوردن کروبی به میرحسین موسوی رای بدهند


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:44 عصر توسط منتظر| نظر

پیروزی قطعی دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دهم همان‌طور که انتظار می‌رفت با واکنش خشونت‌طلبانه برخی هواداران سایر رقبا به ویژه موسوی مواجه شده و این اوباش اجیر شده در میدان ولی‌عصر(عج) تهران اقدام به آشوب خیابانی و صدمه زدن به اموال عمومی کردند.

به گزارش رجانیوز، این اوباش با حمله به تعدادی از مغازه‌ها، بانک‌ها و ادارات دولتی قصد کلید زدن پروژه انقلاب مخملی را داشتند.

این پروژه از مدت‌ها پیش با محوریت ستاد میرحسین موسوی کلید خورده بود و عوامل ستاد وی طی روزهای اخیر و با اطمینان از شکست قطعی، مقدمات این اقدام آشوب‌گرانه را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده بودند.

عصر پنج‌شنبه یک خانه تیمی در محله قیطریه تهران شناسایی شد که در آن، تعدادی از عوامل ستاد موسوی در حال تهیه بروشور و تراکت‌های دعوت به آشوب‌های خیابانی بودند.



نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:43 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: انتخابات میرحسین آشوب شکست

میرحسین موسوی که در مقابل رأی قاطع دکتر محمود احمدی‌نژاد شکست تاریخی متحمل شده و عملاً شکست وی منجر به حذف دموکراتیک جریان موسوم به اصلاح‌طلب از صحنه سیاسی ایران خواهد شد، در بیانیه‌ای به سبک بازی‌های کودکانه که پس از باخت اساس بازی را زیر سؤال برده و به هم می‌زنند، اظهارات ضدانقلاب خارج از کشور را عیناً تکرار کرد و رسماً مدعی تقلب در انتخابات شد.

به گزارش رجانیوز، این بیانیه که نشان‌دهنده‌ی عمق پایبندی مدعی اخلاق، قانون و صداقت به این 3 مؤلفه است، پس از آن صادر می‌شود که نمایندگان همه‌ی کاندیداها در شعب اخذ رأی بر فرآیند رأی‌گیری و شمارش آرا نظارت داشته و وزارت کشور و شورای نگهبان نیز از شب گذشته به صورت دقیق و ساعت به ساعت گزارش‌های خود را اعلام می‌کنند.

موسوی در حالی با این بیانیه عملاً نام خود را به عنوان دروغ‌گوی بزرگ در تاریخ ایران ثبت کرد، که از ظهر روز گذشته سایت‌ها و افراد حامی وی در نوشته‌ها و گفت‌وگوهای رمال‌گونه‌ای پیشگویی می‌کردند که موسوی با 30 میلیون رأی پیروز قاطع انتخابات است.

رهبر انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل در خصوص تشکیک در سلامت انتخابات هشدارهای متعددی داده بودند.

رفتار کودکانه موسوی دروغ‌گو و حامیان وی پس از شکست قطعی در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها، از برنامه قطعی جریان افراطی برای آشوب‌های خیابانی و تشکیک در سلامت انتخابات خبر داده بودند.

همچنین تعدادی از اوباش طرفدار موسوی در میدان ولی‌عصر(عج) تهران اقدام به آسیب زدن به اموال عمومی کردند که با هوشیاری نیروی انتظامی این غائله ختم شد.



نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:42 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: انتخابات پیروزی میرحسین شکست

جبهه عدالت و پیشرفت در بیانیه ای با اشاره به پیروزی قاطع کاندیدای عدالت گرایان بر سایر رقبای خود، این رای را نشانه ای روشن از خواست مردم برای فرستادن خان های پس از انقلاب به موزه و خروج آنها از مسندهای خود دانست.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است: پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخاباتی کاملاً رقابتی که در یکسوی آن رقبایی با صرف صدها میلیارد تومان سرمایه سعی در مخدوش کردن چهره خدمتکذاران خود بودند و در سوی دیگر آن فردی بدون پشتوانه مادی و تنها با پشتوانه عظیم مردمی حضور داشت به روشنی نشانگر توانمندی و فهم عمیق مردم کشور در برهه های حساس کشور است.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:39 عصر توسط منتظر| نظر

محمود احمدی‌نژاد نامزد برگزیده مردم ایران در انتخابات دهم ریاست جمهوری امشب در یک گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن می گوید.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد امشب بمناسبت ولادت با سعادت دخت گرامی پیامبر اعظم و فخر زنان عالم و خلق حماسه با شکوه ملت ایران از مردم ایران تشکر و قدردانی خواهد کرد.

مردم ایران نیز امشب با حضور در مساجد به مناسبت حضور حماسی در انتخابات و انتخابات محمود احمدی‌نژاد نماز شکر اقامه می‌کنند.

مردم همچنین پس از گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور بمناسب ولادت حضرت زهرا (س) تولد امام خمینی (ره) و خلق این حماسه در خیابانها و میادین به جشن و سرور خواهند پرداخت.



نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:38 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات سخنرانی

جشن شکرگزاری به مناسبت پیروزی ولایت، امت و تثبیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی با انتخاب محمود احمدی‌نژاد عصر فردا یکشنبه در میدان آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی محمود احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در پاسخ به درخواست‌های انبوه مردم عزیز برای برگزاری مراسم شکرگزاری پیروزی ولایت و امت و تثبیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی با انتخاب محمود احمدی‌نژاد، مراسمی به تاریخ یکشنبه 24 خرداد رأس ساعت 5 بعد از ظهر در میدان ازادی تهران با حضور احمدی‌نژاد ریاست جمهوری منتخب مردم برگزار خواهد شد.

از عموم برادران و خواهران جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.



نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:37 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات جشن

 مشارکت بالای مردم چشم جهانیان را خیره کرد تا همه بدانند "توسعه سیاسی" با شعار و ادعا محقق نمی شود. باید مردم خود را سهیم در اداره کشور ببینند و این تنها وقتی میسر می شود که فاصله های بین مدیران و مردم شکسته شود و این یعنی همان چیزی که در دولت نهم رقم خورد.


ادامه مطلب

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 3:36 عصر توسط منتظر| نظر بدهید

بر اساس آخرین گزارش از مجموع 37 میلیون رای شمارش شده در کل کشور دکتر محمود احمدی نژاد با کسب بیش از 24 میلیون رای بار دیگر اعتماد ملت ایران را به خود جلب کرد.

نوشته شده در شنبه 88 خرداد 23ساعت ساعت 9:26 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات نتایج

بر اساس گزارشهای رسیده تا این لحظه از شعب اخذ رای در استان زنجان از 6000 رای شمارش شده محمود احمدی نژاد با کسب بیش از 5400 رای اول می باشد.

 



نوشته شده در جمعه 88 خرداد 22ساعت ساعت 10:0 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: انتخابات نتایج شمارش آرا

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin