سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

 -1 درپی ابراز احساسات شدید طرفداران «ولوله سبز» نسبت به عناصر غیرجاندار نظیر تابلو اعلانات، لاستیک ماشین، سطل آشغال و... اخیرا آماری از سوی سازمان جهانی محیط زیست اعلام شده که ایران در صدر رتبه جهانی حفاظت از محیط زیست ودفع زباله های زاید قرار دارد.

لازم به ذکر است در پی به آتش کشیده شدن سطلهای آشغال توسط این عزیزان، میزان زباله های دفع شده در طبیعت به کمترین حد خود رسیده است وهم چنین از سنگینی کار شهرداری تهران نیز کاسته شد. لازم به ذکر است درراستای اقدامات وطن دوستانه جنبش سبز!!! رهبر این جنبش طی یک حرکت انسانی از شهرداری درخواست کرده جهت حرکت حماسی طرفدارانش در روز 16 آذر، کلیه آشغالها را در یک خیابان مشخص ریخته تا با آتش زدن آنها به مردم خدمت کنیم. در همین راستا قرار است تجمعات بعدی این جنبش در مکانهای دفع زباله برگزار شود. این امر هم چنین باعث کاهش نرخ شدید بیکاری در مملکت شده است.
-2  طی جدید ترین تحقیقات کمیته خیانت به آراء جنبش سبز، گزارشهای بسیاری از اقصی نقاط کشور به دفتر این کمیته ارسال شده که بر موضوع تقلب صحه می گذارد. لازم به ذکر است در این گزارشها که همگی از ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد ارسال شده است آمده: ما هنگامی که مشغول نوشتن آرایمان بودیم، بسیاری ازهموطنان بدون اجازه ما روی برگه ما نگاه کرده (تقلب)!!!! و اسم دکتراحمدی نژاد را می نوشتند. در همین راستا نفر پنجم انتخابات که نقش موثری در پرشور شدن انتخابات!!! داشته اند، اعلام کرد که ناظران انتخابات مانع از تقلب گسترده هواداران من شده اند.
-3 بیانیه چندم میرحسین موسوی به بازار آمد. در این بیانه ضمن حمله شدید به شورای نگهبان وناظران انتخابات، اعلام نموده که: شورای نگهبان با سختگیری های بیجا وایجاد حکومت نظامی بر سر صندوقهای رای، مانع از بروز تقلب در انتخابات شد واین امر نقش مهمی در شکست ما داشت. در صورتی که اجازه می دادند انتخابات در کمال آزادی!! وبدون نظارت نهادهای امنیتی- انتظامی برگزار می شد، بالطبع نتیجه اینگونه نمی شد
 -4  درپی اعلام دولت مبنی بر واگذاری سهام عدالت به بازنشستگان سالمند کشوری و اداری، صبح دیروز مهدی کروبی و میرحسین موسوی با حضور در وزارت رفاه اقدام به نام نویسی برای دریافت سهام عدالت نمودند. لازم به ذکر است مهدی کروبی قرار است از محل این دریافتها، قرض 300 میلیونی خود به شهرام جزایری را بپردازد. در همین مورد منابع آگاه خبر داداند شهرام جزایری بارها به در خانه کروبی رفته و تهدید کرده در صورت نپرداختن بدهی هایش از وی شکایت خواهد کرد.
-5عبدالمالک ریگی طی مصاحبه ای با سایت العربیه از حرکت اخیر آقازاده آشوبگر هاشمی رفسنجانی در روز 13 آبان به شدت انتقاد کرد. وی افزود: ایشان قصد داشت با لباس مبدل، حرکات اخیر خود را به ما نسبت دهد که با هوشیاری نیروهای انتظامی خنثی شد. بهتر است آقازاده های آقای هاشمی به تخریب در لباس اصلی خود مشغول شوند و پیش ازاین به ایجاد جو تهمت وافترا علیه گروه من اقدام نکنند. وی رسما خواستار عذرخواهی یاسر هاشمی از گروه کثیف وملعون «ریگی» شد. لازم به ذکر است آقازاده شنگول منگول «یاسر هاشمی» در طی یک حرکت خط امامی!!! در روز 13 آبان با لباس عزیزان بلوچی به میدان اغتشاش آمد و نقش موثری در به آتش کشیده شدن سطلهای آشغال داشت.        
منبع: وبلاگ ادواردو(دست نوشته های یک انجمنی)



نوشته شده در دوشنبه 88 آبان 25ساعت ساعت 3:31 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: یاسرهاشمی ریگی برائت

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin