سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

پس از آنکه به گفته کروبی و موسیوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقلب صورت گرفت، اخیرا تقلبی گسترده نیز در انتخاب فرد برنده جایزه صلح نوبل نیز صورت گرفت.

مهدی کروبی که پیش از این در رسانه های مهم دنیا خود را برنده جایزه عنوان کرده بود ناگهان و بعد از آنکه از خواب بیدار شد دید که جایزه صلح در دستان باراک اوباما است و باراک بای بای کنان از کروبی دور می شود.

پس از این کروبی مراتب اعتراض خود را به دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد و اخطار داد در صورتی که در اهدای جایزه صلح نوبل تجدید نظر نشود، تمام تجاوزهای صورت گرفته در جهان را فاش خواهد کرد.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل نیز که اوضاع را خطرناک دید در بیانیه ای به کروبی اعلام کرد چند ساعتی بخوابد شاید کاری توان کرد.

این در حالی است که کروبی در نامه ای به پاپ بندیک هفدهم خواستار دخالت در این موضوع شده است، و گفته عکس هایی در اختیار دارد که نشان می دهد تجاوز شده است.

گفتنی است در گفتگویی که بین باراک اوباما و کروبی صورت گرفته بود، باراک تقاضای شفاف سازی قضیه شهرام جزایری از سوی کروبی را کرده بود که با واکنش شدید کروبی مواجه شده بود.

این گزارش می افزاید کروبی در حالی که به جان ننه جانش قسم می خورد، به صراحت تمام اینگونه به باراک پاسخ داده که: "نمی گم، نمی گم، چون جایزه رو تو بردی"

با این حال همه رسانه های جمعی، فردی، گروهی، کثیرالانتشار، قلیل الانتشار، کبیرالانتشار، صغیرالانتشار و غیره منتظر نتیجه نهایی این ماجرا می باشند.



نوشته شده در سه شنبه 88 مهر 21ساعت ساعت 9:23 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: کروبی طنز تقلب

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin