سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، خبر یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب را درباره توزیع بلیت استخر میان دانشجویان به منظور جلوگیری از حضور آنها در سخنرانی میرحسین موسوی در این دانشگاه تکذیب کرد.

دکتر سید علی اکبر هاشمی جواهری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: میرحسین موسوی قرار بود روز پنجشنبه برای حضور در اردوی ورزشی دانشجویان به دانشگاه بیاید اما بر خلاف برنامه تعیین شده برای دانشجویان سخنرانی کرد.

وی با اشاره به اینکه خبر یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب صبح کشور کذب است، گفت: بر اساس قراردادی که 15 اسفند ماه سال گذشته با استخر "ارمغان" منعقد شده بود اوایل هفته گذشته تعدادی بلیت با تخفیف ویژه در میان دانشجویان توزیع شد تا از این استخر بهره‌مند شوند.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: تعداد 100 بلیت برای دانشجویان پسر و 70 بلیت به دانشجویان دختر اختصاص یافته بود که از طریق انجمن‌های ورزشی دانشکده‌های دانشگاه فردوسی در میان دانشجویان توزیع شده بود.

هاشمی با اشاره به اینکه این تعداد بلیت، به هیچ وجه نمی‌تواند باعث برهم خوردن یک جلسه سخنرانی انتخاباتی شود، ادامه داد: هدف دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی از توزیع بلیت در میان دانشجویان، گسترش ورزش در میان آنها است و به هیچ‌وجه این کار، سیاسی نبوده است.

یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب صبح کشور، امروز شنبه از توزیع بلیت استخر با تخفیف 95 درصدی در میان دانشجویان به منظور جلوگیری از حضور آنها در سخنرانی انتخاباتی میرحسین موسوی در دانشگاه فردوسی مشهد در روز پنجشنبه هفته گذشته خبر داده بود.



نوشته شده در شنبه 88 اردیبهشت 5ساعت ساعت 7:36 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: میر حسین دانشجویان سخنرانی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin