سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

سرآغاز سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه نخست نماز جمعه 29 خرداد 88: "پیامبر اسلام در صلح حدیبیه و "فتح المبین" بر اساس یک سیاست عظیم مکتوم که بعدها برای مردم روشن شد، امتیازاتی را به مشرکین داد، از جمله اینکه رحمن و رحیم را از عهدنامه پاک کرد که همین امر دل خیلی از اهل ایمان را به تردید و تشویش انداخت، اما خداوند بر اهل ایمان سکینه نازل کرد که موجب تقویت ایمان مؤمنین شد?"

یعنی الان هم قرار است همین اتفاقات بیفتد، همین امتیازات داده شود، و همین تشویشها و تردیدها برای اهل ایمان فرا برسد، اما پیشاپیش مردم بدانند که این امتیاز دادنها یک سیاست عظیم مکتوم است که از اول انقلاب تا کنون بوده است و طوفانهای بنیادکن نتوانسته است بر سکینه مردم چیره شود و سخنان ولی امر در این خطبه نماز جمعه درباره ایکس هم نمونه‌ای از آن است و ممکن است مومنین را درباره ماهیت ایکس به تشویش بیندازد، و مردم باید با سکینه بر تردیدها فائق آیند و زمینه ازدیاد ایمان خود و جلب رحمت بیشتر پرودگار را در همراهی با دولت اسلامی فرا هم آورند. سبحان الله!

همراهی "کج دار و مریز" مقام معظم رهبری با برخی، از همین نوع است و ظاهرا این استراتژی ادامه خواهد داشت و هنوز زمان برای افشای کامل و به ذلت نشاندن ایکس و کمیته ایکس مناسب نیست.

قطعا فرمایش مقام عظمای ولایت در نماز جمعه امروز صریح‌تر از فرمایش ایشان در هنگام رای دادن در خرداد ?? نیست که فرمودند: "هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود" اما بعدا هنگامی که از این فرمایش ایشان سؤال شد، پاسخ دادند که شما ببینید این حرف را من کی و کجا زده‌ام! و این یعنی مراعات اقتضائات زمانی و مکانی در فهم یک سخن. امیدواریم شرایط زمانی امروز به خوبی درک شود تا معلوم شود معنای سخن مولایمان چیست. و چرا پیامبر اسلام نام الله را از عهدنامه صلح حدیبیه که "فتح المبین" نام گرفت، پاک فرمودند!

                                   

مقام معظم رهبری در اواخر خطبه دوم فرمودند اگر برخی دست از کارهاشان برندارند؛ دوباره میان مردم خواهم آمد و مطالب صریحتری خواهم گفت. استراتژی کج‌دار و مریز را در این قسمت بخوانید: فتح الفتوح رهبری: حضور خائنان در بیت رهبری!

ـــــــپانوشتــــــــــ

?. همان ابتدای خطبه نخست معلوم بود که در این عهدنامه قرار است مظلومیت زیادی بر مولا و جبهه حق برود، اما خوشحالیم که مولا فرمود:"من مطمئنم که به حول و قوه الهی تمام اهداف ملت محقق می‌شود" (لتدخلن المسجد الحرام ان شاء الله آمنین و شکستن بت بزرگ) و لذا منتظر فتح مبین پس از صلح حدیبیه هستیم.



نوشته شده در سه شنبه 88 تیر 2ساعت ساعت 9:53 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: رهبری صلح حدیبیه

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin