سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

بسم الله الرحمن الرحیم

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. حضرت روح الله (ره)

سلام ودرود خدا بر روح ملکوتی حضرت روح الله وشهیدان اسلام

بی شک حضور حماسی  و آگاهانه ملت اگاه ایران اسلامی زنگ خطری برای دشمنان آزادی واستقلال ایران اسلامی در خارج و مافیای زرو وزور وتزویر و نفاق در داخل می باشد. همان ها که حیات خود را در وابستگی شدید به منابع لایزال مالی می دانستند و برای آنها مردم تنها در حکم رای دهندگانی بودند که لازم بود با هر ابزاری به شرطی سر صندوق رای بیایند که به جناح آنها رای بدهند. متاسفانه تحرکات اخیر مافیای زر و زور و تزویر بعد از اعلام نتایج حماسه 22 خرداد نشان داد که بین قائلان به مردم سالاری و مردم سواری از زمین وتا آسمان تفاوت وجود دارد.

از یکسو شاهد ابزاری و مبتذل شدن بسیاری ارزشها در انتخابات اخیر بوده ایم و این بهترین میدان برای راستی آزمایی مدعیان اخلاق گرایی بود. تکیه شدید بر فرمایشات گلچین شده حضرت روح الله و سانسور شدید مواضع اصولی و قاطع ایشان در قبال جریانات قانون شکن، نشان از ابزاری شدن آرمان های حضرت روح الله جهت بازی کثیف قدرت منهای اخلاق بود. آقایان خط امامی، مگر فراموش کرده اید همان امامی که فرمود: میزان رای ملت است، در جایی دیگر فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد؟ مگر فراموش کرده اید که حضرت روح الله با هرگونه قانون شکنی وقانون گریزی مخالف بود؟ آیا در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی که در حکم جانشین حضرت روح الله همگی را به آرامش وقانون مداری دعوت می کند، عده ای جاهل و خودخواه بازهم بر طبل آشوب وقانون گریزی بکوبند؟ آیا شما رهبر انقلاب را به عنوان فصلا الخطاب مسائل سیاسی کشور قبول دارید؟ آیا شمایی که دم از قانون گرایی می زنید تا کنون به اصولی از قانون اساسی در مورد نقش رهبری مزاجعه کرده اید؟ خط امامی ها، آیا تا کنون به فرمایشات حضرت روح الله در مورد نقش واختیارات ولایت فقیه مراجعه کرده اید؟. متاسفانه بررسی رفتارهای شما در یک هفته اخیر نشان می دهد که نه به قانون مداری پایبندید، نه ارزشی برای رای ملت قائلید و نه امام و خط امامی را می شناسید.

بروز رفتارهای دیکتاتور منشانه و خود خواهانه حاکی از نگاه آمرانه به مردم می باشد، زیرا وقتی شاهد رویگردانی رای مردم از آقایان قانون مدار!!! می باشیم باید شاهد به تاراج رفتن آرآش و آسایش ملتی باشیم که آسایش ورفاه مافیای زرو زور و تزویر را برهم زده است. ملت عزیز ایران باید شاهد یکه تازی کسانی باشد که قصد دارند و لو به هر شکلی( به جز انتخابات ورای مردم) مانند: کودتا، انقلاب، زور و.. سر کار بیایند ودر این میان تنها چیزی که ارزش و اعتباری در نزد طرفداران استبداد وفاشیسم ندارد قانون و رای مردم است. هرگاه که آقایان خود را عقل کل و نخبه بدانند باید هم شاهد اینگونه نگاه ها و نظرات توهین آمیز نسبت به نظام رای ملت باشیم.

مرور مواضع برخی مدعیان مردم سالاری  ما را به فضای یونان باستان می برد. همانجا که مردم عادی وبرده ها در مهد دموکراسی صاحب رای و نظر نبودند وتنها اشراف حق رای داشتند. اکنون نیز آریستوکراتهای بی شخصیت وبی منطق در حال تکرار تاریخ یونان باستان هستند غافل از اینک برنده  رقابت در مهد دموکراسی دینی جهان، اینبار نه اشراف بی شرافت که ملت غیور وانقلابی هستند که با حضور 85 در صدی خود خواب را بر حرامیان حرامخوار حرام کرده اند.

خطبه های دشمن شکن نماز جمعه امام خامنه ای پاسخی قاطع بر خودخواهی مدعیان خروج از حاکمیتی بود که اینک برای رسیدن به قدرت و حاکمیت حاضر به قربانی کردن مردم عزیز و شهید پرور هستند. گویا باید ملت عزیز به خاطر رویگردانی از مافیا دچار بدترین نوع عذاب وشکنجه ها شوند تا بدانند که در منطق فاشیسم: رای با اکثریت وحق با اقلیت زورمدار وخودخواه است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن دعوت کلیه جناح ها وگروههای حامی وحدت ملی و ولایتمدارن به آرامش سیاسی فضای کشور، کلیه سیاسیون را به قانون گرایی  وو لایت مداری دعوت نموده وضمن تجدید بیعت با آرمان های والای حضرت روح الله وشهدای عزیز اعلام می دارد بیش از این طاقت یکه تازی مافیای زر زور وتزویر در سلب آرامش روانی فضای سیاسی کشور را ندارد وبا نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری،  آماده ایم که اندک مخالفان واقعی مردم سالاری دینی وقانون مداری را به دست طوفان خروشان ملت اگاه وانقلابی بسپاریم.

مازنده به آنیم که آرام نگیریم          موجیم که آسودگی ما عدم ماست

                                                                والعاقبه للمتقین



نوشته شده در سه شنبه 88 تیر 2ساعت ساعت 9:37 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: شیراز دانشگاه انجمن اسلامی خامنه ای

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin