سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

،‌همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا بسیاری از مردم تهران خود را به میدان ولیعصر رساندند تا با رئیس جمهور منتخب خود دیدار کرده و سخنان او را بشنوند .

محمود احمدی نژاد که درپی شرکت 40 میلیونی مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از 24 میلیون رای به عنوان رئیس دولت دهم ازسوی مردم انتخاب شد درمیان علاقمندان و هواداران خود حاضر شد و به سخنرانی پرداخت .
قبل از حضور احمدی نژاد در اجتماع حامیان خود، هزاران نفر که در میدان ولی عصر و خیابان ها و کوچه های اطراف آن یک صدا شعارهایی در حمایت از رییس جمهوری منتخب و محکوم کردن هجمه ها و تمهت هایی که از طرف برخی از رقبا و مخالفان وی ،‌سر می دادند.
جمعیت حاضر با فریاد " موسوی دروغگو " این اقدام نامزدهای انتخاباتی را محکوم کردند .
جمعیتی از گوشه میدان فریاد می زدند: ابوالفضل علمدار .... احمدی رو نگهدار احمدی نژاد با شنیدن این شعار خطاب به مردم گفت : دست های بریده حضرت عباس نگهبان ملت ایران باشد .
جمعیت نیز با فریاد " احمدی دوستت داریم " از سخنان احمدی نژاد استقبال کردند .
هنگامی که احمدی نژاد درباره مبارزه با فاسد اقتصادی سخن می گفت: حاضران با فریاد " ... حیا کن ... مملکت رو رها کن " ، " ... استعفا استعفا و همچنین " موسوی ،‌ هاشمی ... دیگر اثر ندارد . ابراز احساسات کردند.
در میان مردم تعداد بسیاری با دردست داشتن پرچم های سبز رنگ همچنین لباسها و شالهایی به این رنگ دیده می شدند . برخی جوانان نیز سربند سبز رنگ بسته بودند .
هنگامی که محمود احمدی نژاد درباره مطالبات مردم از وی و لزوم برقراری عدالت سخن می گفت جمعیت حاضر فریاد زدند: احمدی بت شکن ... بت بزرگ را بشکن پس از اینکه رئیس جمهوری وعده داد اسامی فاسدان اقتصادی را اعلام می کند تصدیق های مداوم مردم و فریاد " احمدی احمدی ... حمایتت می کنیم " برای مدتی فضا را دربرگرفت .
احمدی نژاد با انتقاد از اینکه رنگ سبز توسط برخی نامزدها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مورد سوء استفاده قرار گرفته است با بیان اینکه مادر من سید است شال سبز رنگی را به دورگردن انداخت .
در بخشی از سخنان رییس جمهوری که در خصوص مبارزه با اشرافی گری مطرح شد،‌مردم یک صدا شعار می دادند، "حسین حسین،‌شعار ماست ،شیر شیره ،‌هر شب دزد می گیره، مرگ بر شاه ،‌مرگ بر شاه، هاشمی موسوی پیوندتان مبارک، مرگ بر ضد ولایت فقیه ،‌خامنه ای زنده باد.
وی در پایان سخنان خود به دلیل بسته شدن مسیرهای منتهی به میدان ولیعصر،‌ از اهالی منطقه و کسبه عذرخواهی کرد به همین سبب فریاد " احمدی دوستت داریم " به هوا بلند شد .
دردست مردم تصاویر مختلفی از محمود احمدی نژاد همچنین پلاکاردهایی با مضمون " تنها برای مردم ، پیروزی مبارک" بود.
پرچمهایی با مضمون ا...اکبر و اسامی ائمه اطهار علیه السلام و همچنین پرچم زرد رنگ حزب ا... لبنان توسط مردم حمل می شد .
همچنین مردم یک صدا شعار می دادند،‌آزدی اندیشه با حرج و مرج نمیشه ، ما بت شکنیم ، شیشه شکن نیستیم.



نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 25ساعت ساعت 11:17 صبح توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: احمدی نژاد هاشمی موسوی میدان ولیعصر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin