سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

تهران - بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف روز یکشنبه نامه سرگشاده ای خطاب به میرحسین موسوی منتشر کرد.
در این نامه آمده است:
جناب آقای میرحسین موسوی
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و مشاهده عکس العمل های جنابعالی بر خود واجب دانستیم تا مواردی را تذکر دهیم. امید است این چند سطر بتواند موجب تجدیدنظر جنابعالی در رفتارهایتان گردد. ان شاء الله.
از دو ماه پیش و برخلاف نظرات صریح رهبر انقلاب مبنی بر خیانت عده ای که سلامت انتخابات را زیر سوال می برند، با مطرح کردن بحث کمیته صیانت از آرا عملا به شائبه تقلب در انتخابات دامن زدید. در همان مقطع و با مرور حوادث اتفاق افتاده در کشورهایی نظیر اوکراین و گرجستان، این نگرانی در ما ایجاد شد که روند پی گرفته شده از سوی جنابعالی و کاندیدای دیگر اصلاح طلبان به سرانجامی مشابه کشورهای نام برده شده بیانجامد.
اکنون پس از قطعی شدن شکست شما در انتخابات، شاهد وقوع حوادثی هستیم که آن نگرانی ها را تشدید می کند. پیام شما به ملت ایران پس از روشن شدن شکست جنابعالی در انتخابات و یاری خواستن از ملت برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات منجر به ایجاد تشنج و درگیری در برخی خیابان ها شد، ما را به فرض اولیه خویش در مورد وجود سوء نیت در پروسه طی شده توسط جنابعالی و حامیانتان نزدیک تر ساخت.
مگر جنابعالی در سال 1365 در پاسخ به شبهاتی مبنی بر تقلب در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نفرمودید: «در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند، دولت نمی تواند اثر بگذارد».
امروز شما را چه شده است که پس از اعلام نتایج و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت انتخابات و نیز نظارت نمایندگان شما و سایر کاندیداها برشمارش آرا چنین ادعایی را مطرح می کنید.
جناب آقای موسوی آیا این عدم تمکین شما به نظر ولی فقیه - که در بیان خود شما مانع کودتاست - نیست؟
جناب آقای مهندس موسوی
شما و ما به خوبی می دانیم که پاسخ ملت به پیام شما به خیابان آمدن چند صد تن از هواداران افراطی شما بود. جنابعالی انقلاب اسلامی را درک کرده اید. خوب می دانید که اگر ملت با امری مخالف باشد حضورش فراتر از حضوری چند صد نفری در خیابان است.همچنین شأنش فراتر است از آن که با ایجاد مزاحمت برای مردم و سردادن شعارهای توهین آمیز به اعتراض بپردازد.
ایجاد تشنج و درگیری چه نسبتی با رنگ آرام سبز و موجی بدان رنگ دارد؟ آیا اجازه داریم ادامه این روند و اصرار شما در ایراد شبهه به سلامت انتخابات را در راستای شکل دهی موج نافرمانی های مدنی بدانیم؟ موجی که قطعا رنگ آن سبز نخواهد بود، چه رسد به سبزی که منتسب به اهل بیت باشد.
جناب آقای مهندس موسوی
حرکت بعدی شما که به نظر می رسد به منظور تشدید ناآرامی ها صورت پذیرفته است، نامه به مراجع عظام تقلید و استمداد از آنان برای ادامه روندی که پیش گرفته اید است.
آیا گمان نمی برید که این عمل جز افزودن فضای محدود ملتهب ایجاد شده توسط شما و حامیانتان و کاستن از شأن مرجعیت هیچ اثر دیگری ندارد؟ آیا استمداد از مراجع با بهانه عدم کارایی قوه قضاییه؛ به معنی عدم پذیرش نظر ولی فقیه نیست؟ آیا بهتر نبود به جای نامه نگاری های متعدد که اثرش تنها در رسانه ها قابل مشاهده است، مستندات ادعای خود را به نهادهای مربوط و از طریق سازوکارهای قانونی موجود در نظام ارائه می دادید؟ آیا این تحرکات مصداق خروج از حاکمیت قلمداد نمی شود؟
جناب آقای مهندس موسوی
در پیام شما به ملت ایران آمده است : ما موج عقلانیت سبز خود را که برگرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می دهیم و با شورش دروغ که در کشور طغیان کرده و چهره آن را آلوده است مبارزه می کنیم. به عنوان بخشی از ملت مسلمان ایران به شما اعلام می کنیم که جهت گیری شما را ... گرچه در ابتدای شکستن بر می شماریم و اخطار می کنیم که در صورت ادامه تحرکات، مثل همیشه در صحنه حضور یافته و این بار نیز مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی انقلاب و ایادی ایشان در داخل خواهیم زد.
ما با حضور خود در صحنه و دفاع از ولایت و حاکمیت بار دیگر این پیام را به همه بدخواهان نظام می دهیم که هیچ گونه براندازی، چه سخت و چه نرم، بر قامت استوار حکومت امام زمان (عج) کارگر نخواهد بود.
جناب آقای مهندس موسوی
شما را از آن روزی بیم می دهیم که نخست وزیر دوران جنگ خود را مقابل مردم قرار دهد و بر اعتماد مردم و خاطرات تلخ و شیرین آن دوران، با یک سری حوادث ناگوار خط بطلانی کشد. بترسید از آن روزی که خدمات شما در راه انقلاب و خاصه دوران نخست وزیری به کلی از نامه اعمالتان حذف گردد، تا دیر نشده با پذیرش شکست و بازگشتن به صفوف ملت مسلمان ایران خود را از این سرانجام تلخ محضور دارید.
واذا تقوا الذین امنوا قالوا امنا و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزوون. الله یستهزی بهم و یمدهم فی طغیانهم یغمهون. اولئک الذین اشتروا الضلاله بالهدی فما ربحت تجارنهم و ما کانوا مهتدین(سوره بقره آیات 14، 15و 16)
والسلام علی من اتمع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف


نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 25ساعت ساعت 11:10 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات بسیج دانشجویی میرحسین نامه سرگشاده

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin