سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

نماینده مردم تهران در مجلس ‌گفت: 10میلیون سی‌دی علیه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده دولت نهم در کشور توزیع شده ‌که باید دید هزینه آن از کجا آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دوشنبه شب در جمع انبوهی از حامیان و طرفداران احمدی‌نژاد در زنجان شجاعت را یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور موفق اعلام کرد و اظهار داشت: اجرای طرح تحول اقتصادی از جمله برنامه‌هایی بود که در دوره هاشمی و خاتمی مطرح شد ولی آنها جرات اجرا و حتی مطرح کردن آنرا نداشتند.

وی منحل کردن سازمان مدیریت برنامه‌ریزی را از دیگر طرح‌هایی خواند که احمدی‌نژاد توانست با شجاعت تمام انجام دهد برشمرد و افزود: ناکار‌آمدی این سازمان در دوره‌های قبل بر مدیران آشکار شده بود ولی آنها جرات منحل کردن آن را در خود نمی‌دیدند پس ساکت مانده بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی افزود: امروز به جای اینکه آن مدیران به خاطر شجاعت و اجرای برنامه‌های مهم از احمدی‌نژاد حمایت و او را یاری کنند از او انتقاد می‌کنند.

وی به موفقیت‌های کسب شده کشور جمهوری اسلامی ایران به کمک و هدایت احمدی‌نژاد در عرصه‌های مختلف و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: ما امروز در تمام دنیا مطرح هستیم و این از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رئیس جمهور است.

آقا‌تهرانی تخریب‌ها، تهمت‌ها و توهین‌ها را حرام دانست و تصریح کرد: شما حامیان احمدی‌نژاد باید همانند وی عمل کنید و با منطق در میدان حضور داشته باشید و از هرگونه تنش و درگیری با طرفداران رقبا بپرهیزید.

وی به تخریب‌های انجام شده علیه احمدی‌نژاد و دولت نهم از نخستین روز روی کار آمدن اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: امروز 10میلیون سی‌دی علیه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده دولت نهم در کشور توزیع شده است که باید دید هزینه آن از کجا آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه امروز مطرح می‌شود که ایران و ملت ایران عزت خود را در جوامع بین‌المللی از دست داده‌اند تاکید کرد: امروز با توجه به سفرها و استقبال‌هایی که از احمدی‌نژاد به عنوان یک ایرانی در کشورهای خارجی انجام می‌شود می‌توان به راحتی فهمید که امروز عزت ایران و ملت ایرانی در چه جایگاهی قرار دارد.

آقاتهرانی افزود: در دوره‌های قبل رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام می‌کرد که ما جمهوری اسلامی را به رسمت نمی‌شناسیم و باید این حکومت برانداخته شود ولی امروز بر عکس این نظام را به رسمت می‌شناسد و می‌گویند که باید مشکلات خود را با این نظام در میان بگذاریم و آنها را برطرف کنیم.

وی تلاش برای مردم را از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح برشمرد و افزود: احمدی‌نژاد با تمام تلاش خود در طول این چهار سال توانست کارهای زیادی انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی برگزاری جلسات ماهانه با استانداران و سفرهای استانی را از جمله برنامه‌ها و اقدامات مهم دولت در راستای پیشرفت، توسعه و گسترش عدالت اعلام کرد و افزود: وی با برگزاری این گونه مراسمات از نزدیک با مشکلات و نیازهای مردم در گوشه کنار کشور آشنا می‌شود و برای برطرف کردن آنها بهترین تصمیمات را می‌گیرد.



نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 4:10 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات تخریب میرحسین

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin