سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

شبکه ایران: دیروز ایستگاه متروی مصلی "در دست تعمیر" بود؛ درست همان روزی که قرار بود حامیان احمدی نژاد در مصلای تهران گرد هم بیایند و در فاصله چند روز مانده به انتخابات دهم حمایت خود از احمدی نژاد را به خبرنگاران و رسانه ها نشان دهند.

سوالی که حامیان احمدی نژاد با دیدن بسته بودن درهای متروی مصلی در ذهنشان ایجاد شد این بود که تعمیرات ایستگاه مصلی چرا دقیقا در چنین روزی باید اتفاق بیفتد؟

شاید پاسخ این سوال را محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت باید بدهد که مدیرعامل متروی تهران است و از حامیان پر و پا قرص میرحسین موسوی.

اگرچه مخالفت محسن هاشمی و اساسا "خانواده هاشمی رفسنجانی" با احمدی نژاد موضوع تازه‌ای نیست اما بدون شک این مخالفت پس از مناظره تاریخی محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی شدت یافته است.

محمود احمدی نژاد در مناظره با آخرین نخست وزیر ضمن بیان برخی رفتارهای انتخاباتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارائه شواهدی وی را صحنه گردان رقبای انتخابات دهم اعلام کرد.

این در حالی بود که برخی رسانه‌ها از تامین بخش اعظم هزینه های تبلیغاتی میرحسین موسوی توسط فرزندان هاشمی رفسنجانی خبر داده بودند.

پرسش احمدی نژاد از چگونگی جمع آوری ثروتهای میلیاردی برخی آقازاده ها،باعث شد تا "محسن" ، فرزند ارشد هاشمی رفسنجانی نیز روز گذشته نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمود احمدی نژاد بنویسد و نسبت به این سوال به شدت اعتراض کند.

اما ظاهراً محسن هاشمی تنها به نوشتن نامه ای که در رسانه ها منتشر شد اکتفا نکرد و تصمیم گرفت که برای مقابله، دست به تعمیرات ایستگاه مصلی درست در زمان جشن حضور حامیان احمدی نژاد بزند.

این در حالی است که روزهای گذشته نیز یکی از سایت‌های اینترنتی که مطالب جعلی و توهین آمیزی علیه دولت نهم و رئیس جمهور منتشر می کند نیز اعلام شد که از سوی محسن هاشمی تغذیه مالی و خبری می شود.

این سایت خبری دیروز نیز درباره تجمع میلیونی دیروز حامیان احمدی نژاد دست به اقدام غیر اخلاقی زد و با جعل نامه ای مدعی شد جمعیت حاضر با دستورالعمل پایگاه های "بسیج" به این مراسم آورده شده اند.

بلافاصله پس از اقدام زشت سایت وابسته به این آقازاده، نیروی مقاومت بسیج با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام کذب بودن چنین خبری بر پیگرد حقوقی آن تاکید کرد.



نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 19ساعت ساعت 4:5 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات همایش مصلی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin