سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

رئیس جمهور گفت: عصبانیت صاحبان زر و زور و تزویر ناشی از آن است که متوجه شدند به دست ملت دست‌های نامحرم از بیت‌المال یکی یکی قطع می‌شود.

به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که شامگاه یکشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر سخن می‌گفت، اظهار داشت: اموال عمومی مقدس است و صیانت از حقوق ملت و بیت المال مسلمین از مهمترین وظایف دولت اسلامی است.

وی افزود: دولت وظیفه دارد از حقوق ملت در عرصه‌های داخلی و خارجی صیانت کند و ثروت و اموال عمومی را عادلانه در سراسر سرزمین بین اقشار مختلف توزیع کند. اموال عمومی یک کشور متعلق به همه مردم است و انقلاب اسلامی روح عدالت، انسانیت، برادری و امانت داری را زنده کرد.

احمدی نژاد افزود: در طول 30 سال گذشته ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان با فداکاری و شجاعت و ایثار ایستادند و از ارزش‌های الهی و عدالت و پاکی و برادری صیانت کردند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز به برکت ایستادگی ملت دستاوردهای عظیم و بی‌نظیری در اختیار مردم بزرگوار ایران اسلامی قرار دارد اما در طول 20 سال اخیر آسیب‌هایی در بدنه دولت و در مراکز قدرت و مراکز تصمیم گیری و در طی آن آسیب‌های دیگری در عرصه اقتصاد سیاست، فرهنگی و سازندگی به وجود آمد.

«عده‌ای قلیل در درون تشکیلات از مسیر ملت منحرف شدند و در حالی که در فرهنگ انقلاب همه باید در خدمت ملت و حفاظت از حقوق ملت باشند و منافع مردم و منافع شخصی و اشخاص ترجیح داده شود خلاف این نگرش حرکت کردند.»

وی گفت: هیچ گاه افراد و حقوق اشخاص به حقوق عموم مردم ترجیح داده نمی شود و از منظر انقلاب آحاد مردم از حقوق یکسان برخوردارند و همه حق زندگی و رفاه و شکوفایی و پیشرفت و برخورداری یکسان از بیت المال و فرصت‌ها و امکانات را دارند.

احمدی نژاد افزود: متاسفانه عده‌ای قلیل پیدا شده اند که خود را تافته جدا بافته از ملت می‌دانند و برای خود حزب و گروه درست کردند و حقوق و امتیازات ویژه برای خود و خانواده و دوستان خود قائل شدند و آرام آرام دست اندازی به بیت المال و استفاده از ویژه از فرصت های حکومت و دولت برای خود جایز شمردند.

وی ادامه داد: آنها استفاده ویژه از فرصت‌ها و امکانات موجود در کشور را حق مسلم برای خود تبدیل کردند و کار به جایی رسید که باور کردند آنها مالک کشور و انقلاب و بالاتر از ملت هستند و خود را شهروندان درجه یک و مردم را شهروندان درجه 2 محسوب کردند و به حساب آوردند.

«آنها افراد را خود در نقاط مختلف و در دستگاه ها در پیچ و خم های عبور ثروت ملت گماشته‌اند تا از فرصت‌ها به نفع خود بهره ببرند و فعالیت های آنها مانع حرکت توفنده ملت به سوی قله های پیشرفت است.»

رئیس جمهور اظهار داشت: می‌دانیم در هر جا که ثروت ناحقی انباشته شود در کنار آن دره‌های فقر هم به وجود خواهد آمد اما زیاده‌خواهان در زمان جنگ که اکثریت ملت با کوپن زندگی می‌کردند و فرزندان ملت در میدان جهاد با دشمن بودند و توده‌ها از سهمیه کوپن خود نیز برای رزمندگان می‌گذشتند عده‌ای با استفاده از فرصت ها وا امتیازات واردات و توضیع و احداث کارخانه‌های که هرگز بنا نشد و با دلارهای ارزان قیمت میلیاردر و به زحمت و فقر ملت ایران خندیدند.

احمدی نژاد افزود: کار به جایی رسیده که آنها حکومت را حق خود پنداشتند و سایر ملت را رعیت خود تصور کردند اما 4 سال قبل ملت هوشمندانه برای شکستن این حلقه منحرف مدیریتی یکی از فرزندان خود را وارد این حلقه کرد.

وی افزود: از همان زمان صاحبان قدرت و ثروت و زر و زور و تزویر یکپارچه اقدام به موضع گیری و کارشکنی و جو سازی و مقابله با اراده ملت کردند و دیدید که یکی از آقایان در مناظره‌ای به دوستان چپی و راستی خود اعلام کرد باید در برابر عده ای بی ریشه که به به دلیل اختلافات ما به درون حکومت نفوذ کرده اند متحد شویم.

«آنها آنقدر خود را بالاتر از دیگران می‌دانند که به فرزندان برگزیده ملت توهین می‌کنند از آنجا که می‌دانند شما مصمم هستید دست‌های دراز شده به سوی بیت المال را قطع کنید عصبانی هستند»

رئیس جمهور گفت: طی 3 ماه گذشته مافیای قدرت ثروت بدترین اهانت‌ها و تهمت‌ها را به خادمان ملت زد و طوری تبلیغ کردند که گویی در 4 سال اخیر نه تنها در کشور هیچ کاری نشده بلکه کشور دچار عقب گرد شده است اما می دانستید و در مناظرات دیدید که این یک دورغ و فریب است.

احمدی نژاد افزود: عصبانیت صاحبان زر و زور و تزویر ناشی از آن که متوجه شدند به فضل خدا و به دست ملت دست های نامحرم از بیت المال یکی یکی قطع می‌گردد.

وی اضافه کرد: از وظایف دولت اسلامی این است که از حقوق ملت صیانت کند و ما بر همین اساس حقوق بازنشستگان و کارمندان را افزایش دادیم و به زودی نیز حقوق کارگران ترمیم می‌شود و سهام عدالت می‌دهیم، ولی مخالفان دولت می‌گویند سیاست اقتصادی دولت غلط است.

«وقتی سوال می‌شود چرا سیاست‌های اقتصادی دولت نهم نادرست است می‌گویند این دولت پول را بین مردم توضیع کرده و لابد انتظار داشتند ثروت ملت در اختیار اقلیتی انحصار طلب و زیاده خواه باشد و اکثریت ملت در رنج و به سختی زندگی کنند.»

رئیس جمهور گفت: ملت انقلاب ایران هوشمند است و کمر بزرگترین مستکبران تاریخ را شکسته و آنها را به زانو در آورده و اگر این تبلیغات ناچیز علیه خادمان ملت 100 برابر هم شود تاثیر ندارد.

احمدی نژاد افزود: مخالفان بدانند خادمان مردم گلوها و سینه‌های خود را در برابر تیغ‌ها و نیز‌ه‌ها، تهمت‌ها و اهانت‌های آنها آماده کرده اما هرگز در برابر زیاده خواهان تسلیم نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی می‌پرسند چرا اسامی ویژه خواران را افشا کرده ایم و این کار را باعث آسیب رسیدن به نظام و انقلاب می‌دانند اما نظام، رهبری و مردم هستند و نظام متعلق به همه ملت است.

«اینکه زیاده خواهان خود را معادل نظام فرض می‌کنند تعجب آور است و تعجب آورتر این است که افشای اسامی ویژه خواران آسیب رسیدن به نظام تصور می‌شود اما اینکه منافع ملی و حقوق مردم توسط عده‌ای قلیل به ملک شخصی آنها تبدیل شود را موجب آسیب دیدن نظام نمی دانند.»

رئیس جمهور گفت: در طول 4 سال گذشته دولت تلاش کرد کارهای اساسی در مسیر درست قرار گیرد و به واسطه پیگیری مسئله هسته‌ای و مواجه به تهدیدات دشمنان نتوانستیم با زیاده خواهان برخورد مستقیم کنیم اما اگر دست از زیاده خواهی و خود خواهی و تحمیل بر مردم بر ندارند باید بدانند که اعلام اسامی ابتدای راه است.

احمدی نژاد افزود: در برنامه‌ریزی‌ها و سازمان‌دهی امور و آئین نامه‌ها و مقررات تلاش کردیم به طور ریشه‌ای فرصت ویژه خواری‌ها از بین برود و دست غارتگر از اموال عمومی قطع شود و اگر ملت بزرگ ایران این فرزند کوچک خود را برای یک دوره دیگر خدمت برگزینند پس از اخطار اسامی همه متجاوزان به ملت معرفی می‌شوند.

وی افزود: دورانی که عده‌ای قلیلی خود را به جای همه ملت و انقلاب و نظام می‌نشانند و مالک کشور و انقلاب و ارباب مردم تصور می کردند به تاریخ پیوسته است.

رئیس جمهور اظهار داشت: در گفت و گوها تخلف و تجاوز از حریم قانون و ویژه خواری و امتیاز خواهی را حد خود تلقی می‌کنند و حاضرند ابروی ملت را برای پر کردن جیب‌های گشاد و پر نشدنی خود به باد دهند ولی دیگر این دوران تمام شده و آنها هرگز به صحنه انقلاب باز نخواهد گشت.

احمدی نژاد افزود: دولت در عرصه سیاست خارجی موظف به حقوق ملت است و باید نماد شجاعت، اقتدار و سر افرازی ملت باشد.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای تصور کنند با عقب نشینی و نرمش و کوتاه آمدن در برابر مستکبران می‌توانند منافع ملت را حفظ کنند تصور غلطی است، حفظ منافع ملت و رفع تهدیدات و پیشرفت جهانی ملت فقط در سایه اقتدار و شجاعت ملت اتفاق خواهد افتاد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: 6 سال قبل بوش رئیس جمهور امریکا ایران را محور شرارت خواند تهدید کرد به کشور ما حمله می‌کند در حالی که در آن دوره بیشترین همکاری با آنها صورت گرفت و از مواضع اصولی عقب نشینی شده بود ولی به محض آنکه ملت تصمیم گرفت از موضع اقتدار با دشمنان برخورد کند همان جنایت کار گفت دیگر دنبال براندازی ایران نیستیم.

احمدی نژاد افزود: در روزهای اخیر هم اوباما متواضعان از حق مسلم ملت ایران سخن گفت و این عقب نشینی ناشی از دلسوزی و دل‌رحمی سیاست مداران آمریکایی نبود بلکه ناشی از ایستادگی ملت بزرگ ایران بود.

وی تصرح کرد: اگر ملت ایران بنده را بار دیگر برای خدمت برگزیند ضمن استقبال از گفت و گو و مصالح بر اساس عدالت، سیاست خارجی دولت بنده بر اساس اقتدار و شجاعت خواهد بود و سر سوزنی از حقوق ملت عقب نشینی نخواهد.

رئیس جمهور گفت: امروز به لطف خدا با حضور تاریخی ملت ایران در صحنه انتخابات فصل جدیدی در زندگی ملت آغاز خواهد شد.

احمدی نژاد افزود: تجربه این سالها نشان داده که ظرفیت ملت ایران برای انجام کارهای بزرگ، بی نظیر و پایان ناپذیر است و ملت ما شایسته رسیدن به قله های پیشرفت و عدالت است.

وی افزود: ملت نشان داد از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده می‌کند و باید در علم و فرهنگی و هنر و اقتصاد و تمدن سازی الگوی و پیشگام همه ملت ها باشد.

وی با بیان اینکه فصل جدید فصل جهش و شکوفایی ملت ایران و باید به سرعت با حل مسائل داخلی ایران را به بام عزت بنشانیم گفت: باید دست در دست هم همه جای ایران را بر اساس عدالت و برابری و محور ورزی آباد کنیم و به الگوی زندگی سعادتمند برای همه بشر تبدیل کنیم.

رئیس جمهور همچنین در جمع مردم ایران مردم آذربایجان را مظهر مجاهدت و عزت و نماد همدلی و برادری ملت ایران و سنبل تلاش مقدس برای سر افرازی ایران عزیز که در طول تاریخ سنگربانان امنی برای استقلال وعزت و شرف ایرانیان بوده اند معرفی کرد و آذربایجان را دیار صفا و صمیمیت و برادری و مجاهد و مهد اندیشه های بلند و همت های سترگ انسانهای والا دانست.

احمدی نژاد پس از سخنرانی در جمع پر شور مردم ارومیه مرکز آذربایجان غربی را به مقصد تهران ترک کرد.



نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 18ساعت ساعت 9:45 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات مفاسد

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin