سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

 

هاشمی درباره مناظره تلویزیونی احمدی نژاد و میرحسین گفت: آقای موسوی در این 4 سال هیچ حرفی نزده و موضعی نگرفته است و حالا یکباره به میدان آمده، پس مشخص است حرفهای ایشان توسط کسان دیگری دیکته می شود.

محمدطاهر هاشمی در گفتگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در اصفهان، مناظره شب گذشته بین احمدی نژاد و میرحسین موسوی را بسیار خوب ارزیابی کرد  افزود : آقای موسو مرتب ازروی نوشته مطالب خود را ارائه می کردند که با توجه به استرسی که در سخنان ایشان بود و 20سال دوری از سیاست پیداست این صحبت ها از خود ایشان نیست و کسان دیگری به وی خط می دهند.

وی عامل افشاگری های احمدی نژاد را موسوی و کسانی که پشت سر وی هستند دانست و گفت:استاد رحیم پور ازغدی چند سال پیش گفت اگر بحث مفاسد اقتصادی باشد باید از بالا شروع شود و حالا احمدی نژاد همین کار را انجام می دهد.

هاشمی ادامه اد: ما منکر خدمات این آقایان در انقلاب نیستیم و به آنها حترام می گذاریم اما باید جلوی قانون گریزیها و مفاسد این افراد نیز ایستاد.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان با شاره به بحث مطرح شده در باب سیاست خارجی در این مناظره گفت: سخنان آقای موسوی همان حال و هوای صحبت های ایشان در فضاهای دانشگاهی را داشت که بدون سند و مدرک و تنها با استناد به شنیده ها صحبت می کردند و در عین نقد و رد کردن سیاست خارجی دولت نهم هیچ برنامه ای از خود در این رابطه ارائه نکرد.

هاشمی گفت: نقدی که ما به آقای موسوی داریم آن است که آیا ایشان خودشان تصمیم گیرنده هستند یا افراد دیگری؟اگر حالا که زمان تبلیغات است ایشان سخنان دیکته شده افراد دیگری را بیان کنند زمانی که به ریاست جمهوری برسند چگونه میخواهند عملکرد مستقلی داشته باشند؟

وی در پایان اظهار داشت: اینکه افرادی به اسم امام  و سوء استفاده از آن دنبال رای جمع کردن باشند کاری که 8 یا 16 سال قبل انجام می شد گذشته است./



نوشته شده در جمعه 88 خرداد 15ساعت ساعت 9:18 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات مناظره میرحسین

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin