سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

بسیج دانشجویی 313 دانشگاه کشور در نامه‌ای سرگشاده به دبیر شورایعالی امنیت‌ملی خواستار صیانت بیشتر و حفظ جان رئیس‌جمهور شدند.

در نامه بسیج دانشجویی 313 دانشگاه کشور خطاب به دبیر شورایعالی امنیت‌ملی کشور آمده است: حضور فعال رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ بین‌المللی و شکستن تابوهایی نظیر افسانه دروغین هولوکاست و مطرح‌کردن تناقض‌های موجود در ساختار نظام سلطه‌ بین‌المللی در افکار عمومی جهانیان و رسوا کردن ادعاهای دروغین آنان درباره‌ حقوق بشر و آزادی بیان و ... که باعث سربلندی و عزت تمام مسلمانان جهان و به‌‌ویژه ملت عزیز و سربلند ایران شد، دشمنان قسم خورده‌ ملت ایران و انقلاب اسلامی را به رویارویی با ایشان کشاند، به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیستی علناً طرح ترور ایشان را مطرح کرده است.

این نامه می‌افزاید: از سوی دیگر حضور جدی و فعال ایشان در عرصه‌ داخلی در راستای مبارزه با باندهای فساد و کانون‌های قدت و ثروت و تسلیم‌نشدن در برابر باج‌خواهی‌های آنان، هجمه‌ای سنگین علیه ایشان به همراه داشته است که نمونه‌ای از آن را می‌توان در هزاران توهین و اهانت و دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی و ترور شخصیت ‌و ... روزنامه‌های زنجیره‌ای متصل به این باندها و کانون‌ها مشاهده نمود. اکنون و در روزهای منتهی به برگزاری دهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و در حالیکه این سیاه‌نمایی‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها و تهمت‌ها و توهین‌ها به اوج خود رسیده است، افشای گوشه‌ای از این باندها و کانون‌های قدرت و ثروت و مراکز کارشکنی و توطئه‌چینی علیه دولت خدمت گزار و رئیس‌جمهور مکتبی در کنار ناامیدی گروه‌های تندرو از پیروزی در انتخابات به دلیل اقبال گسترده‌ مردم به رئیس‌جمهور انقلابی خود، این کانون‌ها را بیش از پیش در معرض یاس و ناامیدی قرار داده است.

در ادامه این نامه با تأکید بر اینکه بنا به برخی شواهد این باندها وکانون‌ها تنها راه بازگشت خویش به قدرت را در حذف ایشان از صحنه سیاسی کشور می‌بینند، آمده است: در این راستا بعید نیست به طراحی ترور ایشان اقدام نمایند. لذا مستدعی است شورایعالی امنیت ملی با درک این مسئله و برای امتداد این راه مقدس و زنده نگه‌داشتن امیدهای ملت ایران در راستای دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی، نهایت تلاش خود را برا‌ی حفاظت از ایشان به کار بسته و با افزایش حلقه‌های محافظتی ایشان راه هرگونه توطئه برای آسیب به ایشان را مسدود نموده و امید دشمنان خارجی‌ای نظیر اسرائیل و ایادی داخلی آنان که شعارهایشان به‌ویژه در سیاست‌خارجی با آنان یکسان است، تبدیل به یاس و ناامیدی نمایید.



نوشته شده در جمعه 88 خرداد 15ساعت ساعت 9:1 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات بسیج

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin