سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی از سوی برخی چهره ها حربه ای است برای اینکه نگذارند فضای انتخابات به سمت فضای کاملا رقابتی و شفاف پیش رود.

علیرضا زاکانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، درباره رفتارهای انتخاباتی و غیر اخلاقی برخی افراد اصلاح طلب در برابر برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار داشت: اساسا اخلاق انتخاباتی پیش نیاز حضور گسترده مردم در صحنه و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است و ایجاد فضای شفاف جهت انتخاب درست هم توسط رعایت اخلاق انتخاباتی و قانونی است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد در فضای انتخاباتی بی اخلاقی کرده و رعایت چارچوب های اخلاقی را نداشته باشد، عملا با سیاه نمایی و اتهامات و یأس آفرینی مانع حضور مردم خواهند شد از طرفی با آلوده کردن فضا امکان تشخیص درست را خواهند گرفت.
نماینده تهران خاطرنشان کرد: رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی از سوی برخی چهره ها حربه ای است برای اینکه نگذارند فضای انتخابات به سمت فضای کاملا رقابتی و شفاف پیش رود.
وی تصریح کرد: برخی احزاب از طریق لجاجت و تهمت به دنبال این هستند تا به نوعی کاستی های خود را جبران کنند. لذا هر کسی که در این مسیر باشد، فارغ از آنچه متعلق به کدام گروه و جریان باشد، اصل کارش زشت است.


نوشته شده در شنبه 88 خرداد 9ساعت ساعت 11:15 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات تخریب زاکانی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin