سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

احمدی نژاد گفت: اگر عده‌ای مدام شمشیرها و نیزه‌های تیز کرده خود را فرود می‌آورند و حتی آن کسی که این کارها را نمی‌تواند انجام دهد و به جایش فحاشی می‌کند،‌ بدانند ملت ایران پیرو حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) است و ما سینه‌ و گلوی خود را برای نیزه‌های شما آماده کرده‌ایم اما تسلیم نمی شویم.

به گزراش فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در اجتماع چندین هزار نفری عزداران حضرت زهرا (س) در میدان ولی عصر (عج) حضور یافت و ایام شهادت حضرت زهرا (س) به عزاداران، عاشقان و پیروان فاطمی تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه قصد من فقط شرکت در عزاداری مثل سالهای گذشته بوده است، اظهار داشت: ملت ایران ملتی حسینی است و دنیا باید بداند که ما پیروان حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) و نوکران آن حضرت هستیم و اگر عده‌ای مدام شمشیرها و نیزه‌های تیز کرده خود را فرود می‌آورند و حتی آن کسی که این کارها را نمی‌تواند انجام دهد و به جایش فحاشی می‌کند،‌ باید بداند ملت ایران پیرو حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) است.

وی افزود: ما سینه‌های خود و گلوی خود را برای شمَشیرها و نیزه‌های شما آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم در برابر زورگوییهای دشمنان و فاسدان و دزدان، «هیهات منا الذله» .

احمدی نژاد در حالیکه هزاران عزادار حضرت زهرا (س) شعار «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سرداده بودند اظهار داشت: آنها بدانند اگر خیال می‌کنند صحنه امروز ایران به ظاهر مانند عاشورا خواهد شد، اشتباه می‌کنند؛ راه حسین (ع) در ایران ادامه دارد و تا نابودی همه مستکبران و وابستگان آنان و غارتگران و فاسدان ادامه پیدا خواهد کرد.

درحالیکه این بخش از سخنان رئیس جمهور با تکبیر حضار وشعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» همراه شده بود، احمدی نژاد اظهار داشت: اگر کسانی تصور می‌کنند، با فشارهای خارجی، جنگ روانی و جنگ تبلیغاتی، ملت ایران صحنه را به نفع استکبار خالی می‌کند، اشتباه می‌کنند چرا که ملت ایران پیرو حسین (ع) و فاطمه (س) است و تا محو همه جلوه‌های استکبار در وسط میدان خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر می‌کردند مگر می‌شود جانشین پیامبر و دختر پیامبر مظلوم باشند اما دیدند که آن بزرگان چگونه در مظلومیت واقع شدند و دلها باید بسوزد برای مظلومیت فرزند فاطمه(س)، حضرت ولی عصر (عج) که در اوج هیاهوی دنیاطلبان مظلوم است.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: برخی‌ها به نام مسلمانی از نام امام (عج) وحشت دارند و در برابر بردن نام آن امام، تمسخر و توهین می‌کنند اما دنیا باید بداند اگر چه مظلومیت ارثیه حضرت زهرا (س) است اما ملت ایران مظلومیت فاطمی، علوی و حسینی را به افتخار تمجید قدرتهای بزرگ نخواهد فروخت.

رئیس جمهور در این اجتماع چندین هزار نفری که برای عزاداری حضرت زهرا (س) گرد هم آمده بودند، با شعارهای «احمدی احمدی حمایتت می‌کنیم» و « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» مورد استقبال قرار گرفت.



نوشته شده در پنج شنبه 88 خرداد 7ساعت ساعت 1:54 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات حضرت زهرا

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin