سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

روز دوشنبه مناظره ای انتخاباتی میان دکتر علی زاکانی، نماینده مجلس هشتم، به عنوان? حامی دکتر احمدی نژاد و مهندس حسین مرعشی، نماینده مجلس ششم، به نمایندگی از? مهندس موسوی برگزار گردید. این مناظره با حواشی زیادی همراه بود که در ادامه به برخی? از آنها اشاره می نماییم:?


اولین مناظره ی واقعی حامیان احمدی نژاد و موسوی?
این اولین مناظره ی حقیقی میان نمایندگان احمدی نژاد و موسوی بود. پیش از این انجمن(اسلامی) اقدام به برگزاری مناظره کرده بود ولی در اقدامی غیر اخلاقی بدون هماهنگی با ستاد دکتر احمدی نزاد? فردی گمنام(!) به نام “حسین نقوی” را به عنوان حامی دولت در مقابل رمضان زاده، سخنگوی دولت? خاتمی، قرار داده بود.?


پخش شال سبز رایگان(!) توسط افراد غیر دانشجو?
پیش از آغاز برنامه چند نفر که دانشجوی شریف نبودند و در میانشان فردی میانسال (که در تصویر? مشخص است) نیز حضور داشت اقدام به پخش شال های سبز رایگان(!) و اقلام تبلیغاتی دیگر نمودند.

همچنین پس از پایان مراسم نیز دانشجویان متوجه زانتیای سیاه رنگی شدند که چند نفر غیر دانشجو? در آن بودند و در حالی که قصد داشتند از دانشگاه خارج شوند توسط دانشجویان متوقف شدند و? معلوم شد ظاهرا این افراد از اعضای ستاد میرحسین هستند که بدون مجوز وارد دانشگاه شده بودند و? جالب اینکه صندوق این ماشین پر از بروشور و اقلام تبلیغاتی این نامزد بود که مقداری از آن در? مراسم توزیع شد.

نادیده گرفتن توصیه ی موسوی توسط هوادارانش?
در حالی که موسوی در بیانیه خود گفته بود:”ستاد اینجانب حق چاپ و تکثیر عکس مرا نخواهد? داشت و از علاقه مندانی که ممکن است به صورت خودجوش وارد صحنه تبلیغات شوند نیز? انتظار دارم که به این خواسته خدمتگزار خود توجه کنند. “ اما حامیان وی بدون توجه به? درخواست وی در این جلسه نیز به صورت گسنرده پوستر های وی را توزیع کردند!?

زنده باد مخالف من با هو کردن مخالف!?
زاکانی در این جلسه بار ها و بارها توسط هواداران موسوی “ هو “ شد و صحبت های وی مکررا با? فریاد های این افراد قطع می شد. این در حالی بود که حامیان احمدی نژاد در اکثر دقایقی که? مرعشی صحبت می کرد سکوت کرده و به وی اجازه می دادند صحبت کند.?

باز هم توهین به رئیس جمهوراما مساله ای که این روز ها به عادتی برای حامیان مهندس موسوی تبدیل شده است توهین به? رئیس جمهور و دولت نهم است و این جلسه نیز از این قاعده مستثنی نبود و در حالی که مرعشی? در ابتدای صحبت های خود گفته بود “ حامیان واقعی میرحسین” به کسی توهین نمی کنند در? این جلسه هواداران مهندس موسوی بارها با شعار هایی مانند” نصر من ا... و فتح قریب مرگ به? این دولت مردم فریب “ ،”دولت سیب زمینی نمی خوایم نمی خوایم” و .دیکتاتور خواندن رئیس? جمهور و .. پایبندی خود را به اخلاق انتخااتی نشان دادند.?

?پرسیدن سوال خارج از نوبت?
?در حالی که یک نفر از حامیان احمدی نژاد و یک نفر از حامیان موسوی سوال شفاهی پرسیده? ?بودند و برنامه در حال اتمام بود مسوول ستاد میرحسین در شریف با اعمال فشار به مجری برنامه? ?به صورت خارج از نوبت به پشت تریبون رفت که با اعتراض دانشجویان نسبت به این تبعیض? مواجه شد.?



نوشته شده در پنج شنبه 88 خرداد 7ساعت ساعت 10:52 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: تخلف انتخابات مناظره میرحسین

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin