سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

رییس جمهور دفاع از حق را یکی از مهمترین وظایف دولت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دولت مدافع حق در برابر زیاده خواهی ها، قلدری ها، خودخواهی ها و دست اندازی ها به بیت المال ایستادگی و از حقوق ملت دفاع می کند.

دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور و عظیم مردم رباط کریم با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) مدافع حق بود و جان خود را فدای حق کرد و دولت اسلامی نیز باید در برابر زیاده خواهی ها ایستادگی کند و در برابر فشارها عقب نشینی نکند، اظهار داشت: برخی ها می گویند چرا دولت در برابر زیاده خواهی ها و سوء استفاده ها کوتاه نمی آید؛ اما باید بدانند نه تنها مسئولان دولت به عنوان خادمان کوچک مردم بلکه همه مردم نیز هرگز در برابر زیاده خواهی ها کوتاه نمی‌آیند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر دولت اسلامی در برابر هجوم ها و فشارها تسلیم شود و از حقوق مردم عبور کند، باید بداند در جهنم سوزان است؛ تاکید کرد: دولت نمی تواند نسبت به مظلوم نگه داشتن مردم و شکم سیری های بی پایان عده ای بی تفاوت باشد زیرا دولت مدافع حقوق مردم و آحاد ملت است.

دکتر احمدی نژاد تأکید کرد: اگر دولتی کوچکترین نرمشی در صیانت از حقوق ملت انجام دهد مطمئنا مورد تایید ملت ایران نخواهد بود.

رییس جمهور راه حق را بهترین راه و مسیر پیروزی و زندگی سعادتمند دانست و گفت: همه کسانی که برای پیشرفت کشور و رفاه مردم تلاش می کنند و دشمن را با ایستادگی مایوس کرده اند، مدافع حق و پیروز هستند.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه عده ای فکر نکنند با دروغ های بزرگ می توانند کار خود را پیش ببرند، تصریح کرد: مردم ایران هوشمند هستند و با ایستادگی از همه حقوق خود تا آخر دفاع می کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود نحوه توزیع تسهیلات و منابع بین اقشار کشور را از مهمترین مشکلات امروز دانست و گفت: گروه هایی که هر چقدر می برند و سیر نمی شوند نمی خواهند حقوق ملت اعاده شود و می خواهند بیش از حق و شایستگی خود از منابع استفاده کنند.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به ضرورت اعاده حقوق ملت گفت: فردی که 9 سال پیش مسئولیت بالایی داشته و در اطراف تهران بهترین زمین ها را به طور غیرقانونی گرفته است، وقتی امروز سراغ این فرد می رویم و می گوییم جوانان ایران از جمله جوانان رباط کریم بسیار محق تر هستند تا این زمین ها را در اختیار بگیرند و باید زمین ها را برگردانید؛ سر و صدا از صد نقطه بلند می شود که سیاست های اقتصادی دولت غلط است. اما بدانند از این تبلیغات هراسی نداریم و تا احقاق کامل حقوق ملت خواهیم ایستاد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه چند سال قبل عده ای معدود و در حدود 1500 نفر منابع بانکی را در اختیار گرفته بودند و بیش از 90 درصد معوقات بانک‌ها متعلق به این افراد است، خاطر نشان کرد: این افراد پولهای درشت را در بازار مسکن و بازارهای گوناگون وارد و در برابر خواست بانکها برای بازگرداندن پول مقاومت می کنند و هنگامی که کارگروه های تشکیل شده از سوی دولت می خواهد اموال بیت المال را برگرداند، امواج سنگین تبلیغاتی راه می اندازند و سیاست های اقتصادی دولت را غلط عنوان می کنند.

دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: نباید این گونه باشد که یک جوان نتواند 5 میلیون تومان وام بگیرد اما فردی با گردن کلفتی و به بهانه ساخت کارخانه وام های کلان بگیرد ولی استفاده کرده و با پول ملت به ملت ضربه بزند.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر حکومت ها به خدا متصل باشند حق و ماندگار هستند، گفت: اگر دولتی طرفدار حق نباشد به جز ذلت چیزی برای مردم به ارمغان نمی آورد و نمی تواند منشأ خیربرای مردم باشد.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: مشکل اصلی جهان این است که برخی دولتها مدافع حق و تسلیم حق نیستند بلکه عامل تبعیض ها و اشغالگری ها است.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع پرشور مردم انقلابی رباط کریم تصریح کرد: حضور مردم رباط کریم در استقبال از خادمان و فرزند خود نشانه عزت و بزرگواری و شکست ناپذیری مردم است.

دکتر احمدی نژاد رباط کریم را دیار خوبی ها، مردمان پاک، دلهای با صفا، دستان پربرکت و مردمان سخت کوش و مفید به حال ایران عزیز عنوان و تاکید کرد: مردم این سامان همواره برای ملت مفید و با سلحشوری و دلسوزی سنگربانان عظمت و استقلال ملت ایران بوده اند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: ایجاد قطار سریع السیر، احداث بیمارستان و شهرک صنعتی و رفع برخی مشکلات در طرح مسکن مهر از جمله اقداماتی است که دولت در دور دوم سفرهای استانی برای رباط کریم انجام خواهد داد.



نوشته شده در پنج شنبه 88 خرداد 7ساعت ساعت 10:32 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات رباطکریم

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin