سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

شیخی، "اقتصاد کوپنی" را یکی از مسائلی بیان کرد که این روزها نظر و حساسیت برخی از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

وی گفت: این مساله در حالی مطرح می‌شود که مطرح‌کنندگان آن، حتی متوجه نیستند باید چه چیزی را نفی و چه چیزی را اثبات کنند.

وی تصریح‌کرد: با شعار نفی اقتصاد صدقه‌ای وارد عرصه انتخابات شدن ولی همزمان از مساله‌ای بنام برنامه (اقتصاد) کوپنی دفاع کردن، نشان می‌دهد که مطرح کنندگان آن متوجه وجوه مشترک و متفاوت این دو نیستند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: نظام توزیع در کشور در هر مقطع زمانی در 30 سال گذشته اقتضائاتی داشته که باید هر بسته سیاستی در آن مقاطع را جداگانه بررسی و تحلیل کرد.

وی با بیان اینکه توزیع کوپن ارزاق اساسی، مساله‌ای که تاکنون در سطح بسیار محدودتری هنوز ضرورت آن احساس می‌شود و هنوز نفی نشده است، تاکید کرد: این برنامه طرح شخص یا دولت خاصی نبوده و حاصل اجماع اندیشمندان و یک برنامه با سطوح متناسب آن زمان بوده است.

شیخی، درباره تفاوت برنامه توزیع کوپن ارزاق اساسی با برنامه توزیع سهام عدالت گفت: برنامه توزیع کوپن ارزاق اساسی در پی تامین حداقل نیاز ضروری مصرف و توزیع سهام عدالت در پی تقویت درآمد اقشار ضعیف و کم کردن فواصل درآمدی در حد توان است.

وی افزود: با توجه به این مساله، طرح مسائل انتقادی و بیان برنامه‌های شعارگونه با تکیه بر تخریب و توهین به فعالیت‌های اقتصادی و برنامه‌های دولت، چیزی جز عدم درک و آگاهی از مسائل اقتصادی نیست.



نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 5ساعت ساعت 10:54 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: اقتصاد انتخابات کوپن

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin