سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

یک سایت اینترنتی حامی کروبی نوشت: هواداران میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد میبد با پاره کردن تصاویر مهدی کروبی فضای تخریبی ایجاد شده را تکمیل کردند.

به گزارش فارس، تریبون، یکی از سایتهای هوادار کروبی نوشت: صبح روز گذشته جلسه‌ای به دعوت ستاد دانشجوئی مهدی کروبی در دانشگاه آزاد میبد به منظور تبیین اهداف و برنامه های حجت الاسلام مهدی کروبی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کلیپی از عملکرد مهدی کروبی در زمان اصلاحات و موضع گیری های وی در مجلس ششم برای دانشجویان شرکت کننده پخش شد، در ادامه حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و دبیرحزب اعتماد ملی یزد با سخنانی در خصوص نحوه حضور مهدی کروبی به تبیین برنامه های این نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری پرداخت.

دستجردی رئیس کمیته جامعه مهندسین ستاد مرکزی مهدی کروبی نکاتی را پیرامون دلایل پیوستن به اردوگاه حامیان و هواداران بیان کرد، وی تیم کارشناسی کروبی را قدرتمند دانسته و افزود: قطعا کروبی با تیم قوی کارشناسی و اجرائی که در اختیار دارد نقش مهمی در تحولات بین المللی و منطقه ای ایفا خواهد کرد.

پس از سخنان دستجردی علائی قائم مقام ستاد جوانان و دانشجوئی کروبی در یزد به تشریح راهبردهای بیست گانه وی در حوزه جوانان پرداخته و طرح مردمی کردن درآمد های نفتی را طرحی کاملا کارشناسی شده و اجرائی دانست و به تشریح جزدیات این طرح اقتصادی کروبی پرداخت.

هواداران میرحسین موسوی با ورود به سالن برگزاری مراسم و ایجاد فضای تخریبی نسبت به شخص کروبی این نشست را به تنش کشیدند و اجازه پاسخگوئی به سئوالات طرح شده را ندادند و نمایندگان کروبی در جهت جلوگیری از درگیری های فیزیکی اقدام به ترک جلسه کردند که مورد هتاکی افراد مورد اشاره قرار گرفتند.

متاسفانه هوارداران میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد میبد با پاره کردن تصاویر کروبی فضای تخریبی ایجاد شده را تکمیل کردند.

زمان برگزاری نشست تحت تاثیر عوامل حاکم بر دانشگاه آزاد محدود شده و یک ساعت از آن به دلایل نا مشخص کاهش پیدا کرده بود.
از ستاد انتخاباتی آقای موسوی خواستاریم تا توضیحاتی در این خصوص بیان کند.



نوشته شده در سه شنبه 88 خرداد 5ساعت ساعت 10:44 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات کروبی میرحسین

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin