سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

یک روزنامه انگلیسی با اشاره به کاهش شانس پیروزی اصلاح‌طلبان و تأکید بر شانس بالای پیروزی دکتر احمدی‌نژاد نوشت: احمدی‌نژاد به دلیل بهبود روابط با کشورهای آفریقایی و امریکای لاتین و حفظ آرامش و خونسردی خود در زمانی که در دانشگاه "کلمبیا" در سال 2007میلادی سخنرانی می کرد و به‌خاطر ترمیم غرور ملی از امتیازهای زیادی برخوردار است.

به گزارش رجانیوز،(کلیک کنید) روزنامه تایمز لندن تأکید کرد: انگلیس و امریکا می‌خواهند ایرانیان را متقاعد کنند تا از احمدی‌نژاد و سیاست‌هایش فاصله بگیرند اما به نظر می رسد باید 4 سال دیگر هم با رئیس‌جمهور ایران بسازند زیرا وی حتی یک وجب هم از موضع هسته‌ای ایران کوتاه نیامده است.


 

تایمز در ادامه با اشاره به 3 نامزد دیگر انتخاباتی اعلام کرد که در میان این 3 نفر، 2 میانه‌رو و یک محافظه‌کار وجود دارد.


 

این روزنامه با ادعای اینکه "تمامی این نامزدها در یک مسئله توافق دارند و آن مدیریت نابسامان اقتصاد توسط احمدی‌نژاد است"، اضافه کرد: به نظر می رسد که شانس ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان چند ماه پیش بهتر از حالا بود ولی هم اکنون از شانس بسیار کمتری برخوردار هستند.


 

تایمز افزود: احمدی‌نژاد به دلیل بهبود روابط با کشورهای آفریقایی و امریکای لاتین و حفظ آرامش و خونسردی خود در زمانی که در دانشگاه "کلمبیا" در سال 2007میلادی سخنرانی می کرد و به‌خاطر ترمیم غرور ملی از امتیازهای زیادی برخوردار است.


 

تایمز در ادامه افزود: بسیاری از ایرانیان در داخل کشور احمدی‌نژاد را به عنوان یک مذاکره کننده سرسخت، مسلط و محتاط می شناسند، علاوه بر این که وی از حمایت رهبر انقلاب نیز که از فاکتور های مهم ریاست جمهوری در ایران محسوب می شود، برخوردار است.


 

این روزنامه انگلیسی در پایان نوشت: اصلاح طلبان احتمالاً تأکید خواهند کرد که احمدی‌نژاد با ادامه دادن برنامه هسته‌ای و قبول تحریم ها هزینه بسیاری را در این راه تحمیل کرده است، با وجود اینکه برخی از ایرانیان این نظریه را قبول دارند اما با توجه به حمایت گسترده آن‌ها از برنامه هسته‌ای بسیار دشوار خواهد بود که رییس جمهوری بخواهد برای متوقف کردن آن تلاش کند.



نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 4ساعت ساعت 10:28 عصر توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات غرور ملی

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin