سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

"چرا بیست سال سکوت کردی؟!"؛ این سوالی است که از بدو ورود میرحسین موسوی از سوی جماعت حزب اللهی از وی پرسیده شد اما ای کاش که پرسیده نمی شد! ای کاش که بنابر

مصلحت یا هرچیز دیگری که اسمش را بگذارید این سوال را نپرسیده بودیم اما چه کنیم که علم غیب نداشتیم و نمی توانستیم از سه ماه پیش چنین روزهای دردناکی را ببینیم، بنابراین پرسیدیم.

پرسیدیم و میرحسین موسوی هم حرفهایش را زد. میرحسین به زبان آمد اما ای کاش که نمی آمد تا اسطوره "میرحسین" زمان دفاع مقدس هنوز هم برایمان نفیس می ماند، مانند کتب خطی که به روز نمی شوند اما هر روز گران بهاتر از دیروز می شوند. اما مهندس موسوی اسطوره میرحسین را له کرد.

میرحسین به حرف آمد و درپشت مصونیتی که نظام برای او قائل شده است، کلکسیونی از افراطیهای دوم خردادی، طیف برانداز و اپوزیسوین که کم کم درحال رفتن به موزه های تاریخ بودند، جان دوباره ای گرفتند و آنها نیزهمصدا با میرحسین، ساز گوش خراش دروغ و تهمت و تخریب را کوک کردند.

   

- میرحسین موسوی: دولت من دولت کف بینی و رمالی نیست.

-میرحسین موسوی: مدیریت دنیا با چه؟ با کشاورزان به خاک سیاه نشسته؟

- عیسی کلانتری: رای دهندگان به محمود احمدی نژاد مزدور هستند، دولت فعلی بدتر از "فتحعلی‌شاه قاجار" بوده و چوب حراج بر منابع کشور زده است.، احمدی‌نژاد دوباره رئیس‌جمهور شود باید چادر به سر از ایران فرار کنیم.

- حسین مرعشی: احمدی نژاد از بنی صدر هم بدتر است.

-مصطفی تاج زاده: بهتر است که احمدی‌نژاد از تلویزیون بازی‌ها را نگاه کند تا ورزشکاران ما با آرامش خاطر بیشتری مسابقه خود را انجام دهند.

- رضا خاتمی: اگر حمله مغول توانست این ملت را از پای درآورد، شرایط فعلی هم می تواند این ملت را تسلیم خود کند.

اول که میرحسین سکوت را شکست غم و غصه مان آن بود که فیل آرائش یاد هندوستان نهضت آزادیها و جبهه ملی ها کرده و مسیر امام و رهبری را گم کرده و خدا خدا می کردیم که دوباره این شاهراه را بیابد اما حالا بغض دردناکی آن غم و غصه را از یادمان برده؛ حالا باید حرص آن را بخوریم که میرحسین همنوا با جماعتی که در ذهن های مردم مدتهاست که فسیل شده اند، "دروغ" نگوید، "تهمت" نزند و "توهین" نکند و آیا این غمناک نیست که یک سمبل قدرت و شکوه تا این حد و اندازه به حضیض این ناجوانمردی ها به زیر کشیده شود؟!

ای کاش لال شده بودیم...



نوشته شده در پنج شنبه 88 اردیبهشت 31ساعت ساعت 11:36 صبح توسط منتظر| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات میرحسین تاجزاده

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin