سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

"سیدعلیرضا سجادپور" تهیه کننده سینما، فعالیت خود را به عنوان مسئول کمیته تبلیغات ستاد هماهنگی حامیان مردمی دکتر محمود احمدی نژاد از اواخر هفته گذشته آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، سجادپور که در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری در سال 84 نیز چنین مسئولیتی را در ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد برعهده داشت، علاوه بر فعالیت در عرصه های مختلف سینمایی، مدیریت اجرایی هیأت اسلامی هنرمندان را نیز برعهده دارد.

پیش از این شایعاتی در خصوص انتصاب برخی افراد دیگر در این حوزه در بعضی از سایت ها و پایگاه های خبری منتشر شده بود که بنا بر اطلاعات واصله تنها آغاز به کار رسمی سجادپور و نیز جواد شمقدری در خصوص تولید فیلم انتخاباتی دکتر احمدی نژاد به تأیید رسیده است.

سجادپور در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا ضمن تأیید این خبر و با اشاره به ضرورت یکسان سازی و هماهنگی فعالیت های تبلیغاتی ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد در سراسر کشور خاطر نشان ساخت: در جلسات متعدد کارشناسی تاکنون دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی مربوطه تهیه و به زودی در اختیار علاقه مندان فعال در ستادهای مردمی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح الگوی مصرف و نیز روحیات جناب آقای دکتر احمدی نژاد مبنی بر ساده زیستی و پرهیز از اسراف، در این دوره نیز همانند دوره قبل تنها استراتژی و الگوهای تبلیغاتی به ستادهای مردمی ابلاغ خواهد شد تا در صورت تمایل، گروه های مردمی براساس آن و به صورت هماهنگ عمل نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد همزمان با آغاز فعالیت رسمی تبلیغات کاندیداهای محترم، جزئیات بیشتری از برنامه ها و فعالیت های کمیته تحت مسئولیت خود را تشریح کند.



نوشته شده در چهارشنبه 88 اردیبهشت 23ساعت ساعت 11:33 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: احمدی نژاد انتخابات ستاد

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin