سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























فردا از آن ماست (موج سوم )

جهان: روز گذشته که پرویز فتاح وزیر نیرو به همراه نامجو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور برای پاسخگوی به سئوالات تعدادی از نمایندگان که به مجلس رفته بودند، در نمازخانه خانه ملت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عد از پایان نماز جماعت ظهر و عصر "سیروس برنا" نماینده بروجن و عضو فراکسیون اقلیت در اقدامی زشت در برابر نمازگزاران بدون مقدمه اقدام به ضرب و شتم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور کرد اما واکنش نامجو برای حاضران عبرت‌آموز بود.

این مدیر اصولگرای دولت نهم در اقدامی اخلاقی بدون هیچ گونه عکس‌العمل منفی در برابر نماینده هتاک، بلافاصله مشغول اقامه نماز شد و در پایان نماز نیز خطاب به نماینده هتاک گفت: هنگامی که شما رفتار عصبی از خود بروز دادید، با خواندن دو رکعت نماز از خدا خواستم به من صبر و تحمل عنایت کند و از سر تقصیر شما بگذرد.

این رفتار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در برابر رفتار غیرقابل توجیه و دور از شأن این نماینده سبب شد حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس به منظور قدردانی از متانت نامجو، بر دست وی بوسه بزند.

نامجو از مدیران باتجربه و صنعت آب و فاضلاب و برادر دو شهید گرانقدر دفاع مقدس است که به عنوان فردی اخلاقی و ارزشی شناخته شده و جالب اینکه نماینده بروجن برای توجیه بی‌ادبی خود نسبت به وی گفته بود چون از دفتر مدیرعامل آب و فاضلاب وقت ملاقات خواسته بودم اما این فرصت در اختیارم قرار نگرفت، با زدن وی به افرادی چون او درس به یاد‌ماندنی دادم.



نوشته شده در چهارشنبه 88 اردیبهشت 23ساعت ساعت 11:29 عصر توسط منتظر| نظر
طبقه بندی: انتخابات مجلس ضرب و شتم

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin